Träning v.22...

Å, så kommer då veckans träning. Nu har jag äntligen kunnat träna någolunda normalt men mjukstartar med styrka.

1 pass Indoor walking 55min
1 pass Löpning 2,4 km samt Kettlebells å pilatesövningar när jag kom hem.
1 pass Löpning 3,2 km
1 pass Löpning 2,4 km

Är ni nyfikna på vad "Indoor walking" är för nåt så kan ni läsa mer HÄR!!

Det känns bra att äntligen kunna träna igen. Höll på att klättra på väggarna där ett tag. Det är ju så skönt att kunna he sig ut i skogen å springa när det passar, slippa passa tider på Iksu men jag kommer att varva med några pass på Iksu under sommaren ändå. För att få variation.

Kommentarer
Postat av: Frida

Heja Maria! Måste vara skönt att kunna träna som du vill! Själv har jag inte fått träna på några veckor, men på tisdag ska jag få prova igen. Känns bra!



Ha en fin söndag!

2011-06-05 @ 11:42:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lena/Aforia

Go kväll vännen,

Vad duktig du är. Själv har jag legat och slickat såren så att säga. Har haft ont som tusan och inte orkat med någonting. Men så i fredags började värken släppa och jag började så smått krypa ur soffan. Så himla skönt!

Kramis

2011-06-06 @ 19:33:43
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Susanne

Jösses så himla duktig du är. Själv har jag pysit på en solbädd i en vecka =) Men lite duktiga var vi faktiskt också med några snabba promenader i värmen. Mycket vatten (och annan dryck) gick det åt vill jag lova. Ha det gott!!

2011-06-08 @ 02:40:21
URL: http://nattsyrran.blogspot.com
Postat av: AKO

Igår var jag på IKSU och styrketränade för första gången på ett halvår. Ännu så länge är jag bara aningens stel men jag kommer att få riktigt ont, det får jag alltid när jag inte har tränat på ett tag. Men! Det kändes jätteroligt att få ta i lite och jag hoppas att jag kan komma igång även med styrkan igen utan bakslag. Jag önskar att jag kunde springa också men jag får nöja mig med cykelturer och promenader.



Har spanat in era Pragbilder och nog blir man sugen på att åka dit.



Ha en bra vecka!

2011-06-08 @ 11:08:35
URL: http://krumbukter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0