Träning v.14...

Sammanfattning igen. Denna veckan har gått riktigt bra å jag är supernöjd med mig själv. Såhär ser det ut...

3 pass Gym (70 min, 60 min och 45 min)
1 pass Gym med intro av Functional Gym. Skuldror/rodd, Höftlyft och plankan.

Jag har även nått ett delmål vad gäller viktnedgången å det känns superkul.
Belöningen blev en ny väska från "Esprit" idag. *ler*

Nu är det nattvecka å jag ska göra allt för att få till ännu en bra vecka igen. Känslan såhär på söndagkvällen är härlig när man nått sitt mål för veckan.
Det är även jättekul att träna på Gymet nu. Löpningen går framåt men det blir 1 vecka till med "bara" 10 min löpning efter 10 min snabb gång. Sen ska jag utöka med lite längre intervaller, det ser jag fram emot...

Hoppas ni får en fin vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får en fin vecka också!

Härlig jobbat med träningen! Du ska vara STOLT!

Kram!

2011-04-10 @ 21:43:33
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Härligt!

Ha en underbar vecka...

Kramen.

2011-04-11 @ 15:25:46
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Grattis kära du!



kram

2011-04-11 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0