Prästkrage...

Oj, vad dålig inspiration jag har nu... Har suttit med photoshop å det blir lixom inget gjort. Vet inte riktigt hur jag vill ha det!??? Får väl avvakta tills inspirationen kommer...

Dessa två bilder var allt som blev ikväll... Vilken gillar ni bäst???





Tanken är att nån av dom skulle kunna förstoras...

Kanske beror bristen på inspiration på att jag lider av sviterna efter värsta migränattacken på länge!?? Kämpade på inatt men gick hem halv fem för att få nån timme till att sova. Vad gjorde jag utan mina Excedrin??? Men det har inte riktigt släppt, känner mig riktigt seg... Det blir i alla fall jobb även inatt å hoppas på att det ska bli bättre...
Kram på er i regnet!!

P.S. Är det nån mer än jag som har förhandsbokat årets "Blossa X"???

Kommentarer
Postat av: Tina

Aj aj, inte kul med migrän kan jag tänka mej, har haft tur att slippa sånt. Jag röstar på den första bilden :)

2010-09-15 @ 23:57:11
Postat av: Carina - inspirera

Inget kul med migrän - hoppas det blir bättre!

Nr.2 tilltalade mig mest, men det är ju supersnygga båda två.

Förhandsboka Blossa har jag inte gjort...men ska ta tag i det under dagen. Tack för tipset!

Kramen.

2010-09-16 @ 06:36:27
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Karro

Superfina bilder...



Jag rösta på den första...

Nej kom å tänka på de härom dagen att de borde vara dax..



KRAM hoppas du kryar på dig!! =)

2010-09-16 @ 17:15:34
Postat av: sanna

Hej min vän



Jag tycker att den övre bilden var finast.



Ha det gott



Sanna

2010-09-17 @ 09:03:46
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gillar båda, men första mest! <3



Hoppas att du snart är piggare, fy fanken för migrän alltså. Bort bort bort! :D



Hoppas att ni får en toppenhärlig ledig helg ihop!

Kramar Carro

2010-09-17 @ 21:23:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Junitjej

Vilka vackra bilder!

2010-09-17 @ 21:45:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Jättejättefina både två! :)

Röstar på nummer ett.

Hoppas ni har en härlig helg och att du mår bättre. Kram

2010-09-18 @ 20:11:40
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0