I ett kök nära mig...


Glasåtervinning i ena å plaståtervinning i den andra...

"Du får passa dig för vad du önskar dig, för det kan va så att du får som du vill..." Så brukade min mor säga till mig under min uppväxt.
Idag var en sån dag. Uppgiven gjorde jag förra inlägget å sen när vi kommer till Cervera i ett annat ärende så ser jag dessa. Dom stod där å sa, "Köp oss, köp oss!!! Vi hör hemma hos er!!!"

Hade inte en tanke på att dom skulle kunna finnas på Cervera!!! Jag var helt lyrisk när vi gick därifrån...

Kan även meddela att vi köpt årets första julklapp!!! Tror inte vi varit ute i så god tid förut!!??? Det var en sån där "klockren" present som vi var tvungen att köpa.

Hoppas ni har en trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne Larsson

Inte dumt när det händer eller hur?? Dom var ju jättefina och dessutom vita - bonus eller hur? Kramkram

2010-09-26 @ 12:03:03
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Supersnygga!! Tummen upp M! :D

Kram Carro

2010-09-26 @ 13:18:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Carina - inspirera

Så superfina!

Visst är det kul när man bara hittar på precis det man har tänkt sig...

Jag har faktiskt också startat julklappsinköpen, med en sådan där sak som han bara måste ha!

Kramen.

2010-09-26 @ 18:56:47
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Liza

Plötsligt händer det!! SNYGGA! Giller Cervera - där finns hur mycket fint som helst!

Kram

2010-09-27 @ 18:36:26
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: sanna

Supersnygga! T.o.m finare än de på granit............. kram

2010-09-29 @ 09:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0