Rosa Bandet...


(Bilden lånad med tillstånd av Dahlarna)

Häromdagen när jag var på stan så smygstartade jag med att köpa Rosa bandet + några Rosa grejer till... Idag har jag stöttat min bloggvän Dahlarnas insamling till Bröstcancerfonden.

Såhär beskriver hon sin insamling.

"Jag vill med hjälp av min blogg samla in pengar till Rosa Bandet! Min mamma, min moster & min mormor har haft bröstcancer. Den enda som lever idag är min mamma! jag & mina systrar har en förhöjd risk att få bröstcancer, därav känner jag mig extra engangerad & berörd av detta. Jag hoppas att många med mig vill skänka en slant - för att forskningen ska gå framåt & man ska hitta ett botemedel mot denna tyvärr numera ganska vanliga, men farliga sjukdom! Insamlingen håller på till min födelsedag den 12 november! Är jättetacksam för alla era bidrag, stora som små! TACK FÖR DITT STÖD!"

Jag har själv ingen i min närhet som drabbats av just Bröstcancer men av annan cancer å jag anser att det är jätteviktigt att vi alla hjälps åt så att forskarna kan komma på vad som behövs för att vi alla ska slippa denna hemska sjukdom som för med sig så mycke förödelse... Så kom igen, gör vad du kan för att stödja Rosa Bandet!!!

Klicka HÄR för att komma till Dahlarnas insamling!!!


Kommentarer
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag stödjer också bröstcancerfonden och andra cancerfonder, tycker alla är viktiga! Men det är jobbigt med cancer!

Har haft hand om barncancerpatienter nu och det skär i hjärtat =(

Min svärmor har bröstcancer, ännu inte frisk från den.

Kramisar!!

2010-10-01 @ 22:21:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Beffa

Köpte faktiskt ett rosa band idag!!

2010-10-02 @ 00:34:56
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: DAHLARNA

TACK snälla du som skriver om min insamling ♥! Tillsammans är vi verkligen starka & kan göra världen till en bättre & friskare värld!

Hoppas att du har en mysig helg! KRAMAR

2010-10-02 @ 23:19:26
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0