Helg...

I och med att jag gått kurs i veckan så fick jag tidig helg idag. Imorgon på min lediga dag ska jag ta det lugt å ta hand om mig själv genom att träna med en PT. Ska bli spännande att se vad det blir...

Hittade några trevliga "actions" till photoshop häromdagen. Blev alldeles till mig när jag insåg att jag med en knapptryckning nu kan få bilderna som jag gillar dom...

Den här första bilden såg jag såhär när jag tog den...


Marcus tog den här i helgen...


Vad ska ni hitta på i helgen???

Kommentarer
Postat av: Susanne

Verkligen supersnygga bilder du skapat här och i inlägget innan. Kanonsnyggt efterarbete!!! Trevlig helg =)

2010-10-21 @ 22:56:01
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Frida

Så lyxigt med PT! Det vill jag också ha!



Som vanligt bjuder du på fina bilder. Jag är imponerad.Försökte ta kort på månen igår, men det gick inte...Måste nog gå fotokurs tror jag.



I helgen ska jag mest ta det lugn, men förhoppningsvis också fixa lite i LillA:s spartanska rum. Bilder kommer i sådana fall på en blogg nära dig.



KRAM!

2010-10-21 @ 23:13:27
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är så sent ute och har inte läst ikapp bloggarna än så helgen har redan varit! :D Men jag hade min bästa vän från Sthlm här och myste för fullt hela helgen! :D



Och ni?!

Kramis

2010-10-27 @ 21:39:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0