"Sabina & draken"...



Beställde flera böcker som kom i veckan. Bla denna, "Sabina och Draken", som jag velat läsa länge men inte kommit mig för att beställa. Har nu läst den å det var inte lätt läsning. Fick ta det i omgångar.
Efter att ha läst "Livet kan inte vänta" förra året + att jag följde Sabinas blogg så visste jag ju att boken skulle komma ut. Den följer på nära håll Sabinas sista år å hennes kamp mot malignt melanom. 

Trots att den är jobbig å att jag fällde några tårar så är budskapet viktigt. Sabina var en väldigt stor människa som var ett bra exempel på vad som är viktigt i livet.

Sen går en del av pengarna för boken till Sabinas två döttrar å det tycker jag känns bra!!
Vill ni köpa boken så hittar ni den HÄR!!!

Skickar en Stor Kram till er alla!!!



Kommentarer
Postat av: Beffa

Den måste jag nästan köpa. Fast det lät jobbigt med en gråtbok så brukar det ju vara dom som är bra!

2010-11-06 @ 07:55:00
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Den blir det till att beställa. Känns som enorma kontraster mot den bok jag läser nu, Mia Skäringers bok, Dyngkåt och hur helig som helst. Ha en trevlig helg. Kram

2010-11-06 @ 12:23:25
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch vad hemskt det är med cancer. Otäcka hemska sjukdom!

Kramisar

2010-11-06 @ 20:06:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0