Ris eller Ros???

Ja, idag blir det bara Ros...

Köpte underbart ljuslila rosor i helgen. Doften är ljuvlig å jag njuter av dom...

I helgen så uttrykte "Minis" att hon ville att jag skulle komma på hennes avslutning. Hon sa nåt i stil med att "det blir ingen avslutning om inte du kommer!!!" När jag förklarade att jag jobbar på fredag å måste kolla med mina arbetskamrater om det skulle gå innan jag lovar henne nåt och att hon kanske måste klara sig utan mig så kom det... "Det blir i alla fall ingen ROLIG avslutning om inte du kommer!!!"
Självklart så vill jag kunna vara med den stora dagen när hon går ut första klass så jag var lite nervig innan jag kollat om det skulle gå.
Gissa om jag blev glad när det visade sig att det skulle funka!?!?
Det känns så kul å jag ser fram emot fredag.
Därav att det endast blir ROS idag. *ler*

Väntar bara på att "Minis" ska ringa så jag får berätta den roliga nyheten för henne...

Nu tittar även solen fram så jag ska ta och slänga på mig skorna och gå ut på en prommis...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken spännande färg på rosen!! och vad avis jag blir när du får vara med på Minis och Kevin på avslutningen. Stor kram till dom båda från mig. Kramkram

2010-06-09 @ 20:37:52
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka vackra rosor! Jag gillar! :)



Hoppas att du haft en fin dag idag :)

Kram C

2010-06-10 @ 00:40:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annette

Åh, va bra att du kan gå på avslutningen. Det är så mysigt. Länge sedan, men jag kommer ihåg :-)

Vacker ros, har aldrig sett den färgen tidigare.



Kram Annette

2010-06-10 @ 11:40:51
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Petra

Å så vacker ros, har aldrig sett den färgen förut.



Tack för din tanke gumman!



kram

2010-06-23 @ 10:02:30
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0