Överexponering...

Äntligen har solen visat sig när jag har haft tid att fota lite. Blev så inspirerad av Fototrissen för 2 veckor sen där temat var just "överexponering". Men då för 2 veckor sen så fanns det inte minsta gnutta sol att tillgå så jag valde därför att avstå. Det kändes inte kul att trixa för att få till överexponeringen.
Jag älskar överexponerade bilder och jag har en favvobild som är tagen på en av våra vänner men då jag inte publiserar bilder där man kan känna igen personer så går den bilden bort att visa här på bloggen. Det är ju faktiskt lite klurigt att få till det bra när man har för avsikt att överexponera. Det blir ju oftast bäst när det inte är meningen, lixom...
Här är dagens bild...


Den är absolut inte "perfekt" på nåt sätt men jag gillar den ändå... Färgerna i den är så fina tycker jag.

Helgen har varit lugn. Marcus har varit iväg på Rallycross igen å jag har passat på att umgås med mina favorit-brorsbarn samt tagit tid att läsa och även tagit en välbehövlig sovmorgon igår. Sov i 12,5 timmar i sträck!!!
Ikväll ska vi åka å se när "Minis" spelar fotbollsmatch. Det blir första matchen som vi ser. Får se hur det går för småtjejerna!?

Vad har ni gjort i helgen???

Kommentarer
Postat av: Frida

Så himla härligt det lät med att sova timmar i sträck. Avis! Gillar bilden :)



Kram!

2010-06-06 @ 19:01:50
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Petra

Tjohej!!!

Har saknat dina inlägg! Hoppas ni mår jättebra och att vi kan träffas snart! Om ni har tid & möjlighet är ni som sagt supervälkomna på kalas den 19 juni. Jag vet ju att kära svägerskan också fyller år, så blir det samma dag så är ni välkomna dagen efter eller när ni har tid! =)

Kramar i massor!!!

2010-06-06 @ 20:36:39
Postat av: Carina - inspirera

Häftig bild! Verkligen härlig...

Låter som om du har haft en riktigt skön helg!

Vi har varit lagom sociala och trädgårdsskötseln och också varit måttlig! Hela familjen gjorde en insats i båten igår...det kanske kan bli sjösättning till helgen!

Kramen.

2010-06-07 @ 11:50:51
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar fotot även om det är ljust :D Det behöver inte alltid vara "perfekt" för att bli snyggt :D



Tack för dina kommentarer inne hos mig förresten! :D



Kram Carro

2010-06-08 @ 19:35:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0