Jasmin - "Mästerfotografen"....

Igår jobbade vi sista passet inför semestern. När vi kom hem så ringde min mor å berättade att hon och min brors familj skulle äta middag på Gandhi å undrade om vi ville följa med. En middag på Gandhi tackar jag aldrig nej till + att det kändes som en perfekt start av ledigheten. Mums så gott det var å efteråt ville Kevin visa oss "skateparken" som finns nere vid Kajen här i stan. Vi promenerade dit.
Kameran var såklart med för jag skulle fota Kevin när han åker sin nya BMX som han köpte för sina födelsedagspengar. Nu blev det inte så mycket fotat av mig, utan det blev Jasmin som fotade inte mindre än 133 bilder under tiden vi var där!!! Jag är så imponerad av den lilla tjejen som bara är 8 år. Har fått hennes medgivande att visa er bilderna...
Jasmin är alltså fotograf och jag har beskurit dom lite.

Berätta gärna vad ni tycker.


En (för oss) okänd kille som hoppade...




En bild som jag skulle kunna ha tagit...


En detaljbild...

Det finns många fler bilder å jag är säker på att jag lär visa dom vid ett senare tillfälle.

Vi håller som bäst på att packa å planera för vår lilla semestertripp. Vi åker söderut imorgonbitti. Fösta anhalt blir Avesta, Marcus syster flyttade dit i våras så vi ska titta till henne å se hur hon har det. Eventuellt blir det ett stop i Gävle innan vi styr mot vår huvudstad för att besöka min mor och några vänner. Hoppas att vädret fortsätter så vi kan ta oss ut i skärgården lite.

Får se om det blir några inlägg under resans gång!?? Jag tar med datorn så det vore väl konstigt om jag inte skulle hinna med lite bloggande...

Nä, nu borde jag sova för länge sen då det är tidig morgon som gäller imorgon.

Kram på er så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha så trevligt på semestern och tacka Jasmin för de fina bilderna!

Kram,

Frida

2010-07-18 @ 09:49:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Marianne Larsson

Jättefina bilder men Jasmin korrigerade en sak - hon är inte 8 år än hon är 7 år:)- rätt ska vara rätt eller hur?:):):) kramkram

2010-07-18 @ 11:44:06
Postat av: Petran

Hoppas ni har det bra, vi har inte hört av er på såååå länge så nu saknar vi er ska ni veta!

Kramar i massor!!!!

/Petra & Magnus m. familj

2010-07-18 @ 21:32:05
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en toppenhärlig liten semestertripp! Sverige är så himla fint på sommaren! :)

Jag tar gärna emot tips på vad man ska se i Umeå till hösten när jag ska upp :)

Kram Carro

2010-07-19 @ 01:29:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annette

Ha en riktigt skön semester!!!



Kram Annette

2010-07-19 @ 19:49:58
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0