Träning v.1...

Nu är det dax att börja redovisa veckans träning igen. Mitt mål är att få till 3 pass/vecka, blir det fler så blir det en "bonus". Men 3 pass ska jag prioritera. Det kommer bli fokus på att bygga upp mage å rygg + konditonsträning.
Så, första veckan på året gick riktigt bra...

1 pass "Cykel 55"
2 pass "Cykel 40"

Jag nådde målet för veckan och det är jag mycket nöjd med. Speciellt i och med att det var en nattvecka, har ju haft problem med att få till träningen dom veckorna men nu blir det "andra bullar"...

Kanske ska nämna att jag redovisar träningen för min egen skull. Det blir en liten "press" på mig så jag får ännu en anledning till att verkligen inte hoppa över nåt pass.

Kommentarer
Postat av: AKO

Lycka till med träningen! Om du tycker om att träna just det du tränar brukar det gå bättre att hålla fast vid den goda föresatsen, så är det för mig i alla fall. Själv har jag skippat nyårslöften, det brukar inte ge så mycket tycker jag.

2010-01-11 @ 17:46:01
URL: http://krumbukter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0