Lord of the dance...



Vi (jag, Marcus, min bror å Rosi) fick biljetter till "Lord of the dance" av mor i julklapp. Å ikväll var det äntligen dax att få se showen. Oj, oj, det går inte med ord att beskriva hur bra det var!!!
Tyvärr så hade dom flyttat showen från Umeå Arena till Idunteatern å det medförde att dom fick en mycket mindre scen att röra sig på. Men som dom proffs dom är så gjorde dom det superbra ändå.
Får ni nån gång möjlighet att se en show så ta den. Det är helt klart värt det!!! Till och med Marcus blev imponerad å tyckte det var riktigt bra!!!

Tack mor!!! Det var en toppenkväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det e alltid kul med show, dans och musik!



Vilka härliga vinterbilder du bjuder på!!! Jag önskar att vi hade det lika vackert här nere i söder.

2010-01-17 @ 22:20:56
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0