Tjoho!!!

Vad glad jag blev när jag kom hem å såg att jag haft tur i tävling igen. Jag har nämligen vunnit tävlingen hos Sandra "Inspirera Mera". Hoppas att det hinner komma innan vi åker... Så att inte paketet blir liggande när vi är borta...


Solnedgång på "Haad Salad", Koh Phangan, Thailand 2008. Marcus som fotat...

Vi hoppas att vi ska kunna återvända till denna underbara strand. Vi tänkte då bo på ett hotell som ligger inne i viken till vänster uppe på höjden. Våra vänner bodde där förra året å har tipsat om att det ska va riktigt bra. Det är så kul att man kan få tips på boende innan man åker så man slipper leta när man kommer dit...

Det har varit en riktigt jobbig dag idag. Har varit riktigt trött å detta pga OS... Det är ju så svårt att gå å lägga sig när det är spännande på tv. Fick lov att be Marcus stänga av ljudet på tv:n när jag lagt mig igår för jag kom på mig själv med att ligga å lyssna. När han då tog fram hörlurarna så blev det tyst å jag kunde somna om än flera timmar senare än vad jag tänkt...

Ikväll ska jag banne mig gå isäng i tid... Får se hur det går!???

Har du svårt att komma isäng på kvällen???

Kommentarer
Postat av: Karin Larsson

Hej o grattis till din vinst! Nu i eftermiddag fick vi din adress av Sandra och imorgon går ditt paket iväg. Räkna med 2 arbetsdagar för Posten upp till Umeå.

Mvh

Karin&Mikaela

Mika Design

2010-02-22 @ 20:14:57
Postat av: Kerstin

Grattis till vinsten! :)

Ha en fin kväll.

2010-02-22 @ 20:31:44
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Bibbi

GRATTIS! Vad kul att du vann:)



Är lite avis på dig som ska åka ifrån denna snö och kyla... Men det är dig väl unnt.

Lycka till med att försöka sova i dessa tider... Känns som ögonen går i kors...Man avslutar och börjar dagen med OS.

Kramen

2010-02-22 @ 20:42:41
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: nadja

tack :D

2010-02-22 @ 23:03:09
URL: http://streetprincess.blogg.se/
Postat av: AKO

Jag såg att det kom in flera stycken efter mig på Cyberphoto, just innan de stängde, men jag skulle nog inte känna igen er. Synd att ni inte kom fram och hälsade. Gör det om du ser mig igen! :D

2010-02-23 @ 12:20:19
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Annette

Grattis till vinsten!!!!

Jag har inte sett en minut på OS... gillar inte det.



Kram Annette

2010-02-24 @ 18:54:14
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0