"Big mama"...


"Big mama" fotad av Marcus på "Ban´s" på Koh Tao, 2008...

Den här hunden döpte vi till "Big mama". Hon är en av dom tjockaste hundar jag nånsin sett. Det var en av personalen som ägde henne och hon sprang lös på "Ban´s" hela dagarna. Undrar om hon blev matad av turisterna, eller!??
Förra året när våra vänner var där så träffade dom oxå på "Big mama". Så nu är spänningen olidlig, kommer hon va kvar där i år oxå??? Det kommer ni få veta sen...

Idag har vi kallt, ca -18 men solen skiner så jag klagar inte. Vi passar på att njuta av vintern för vi är ju inte bortskämda med såhär mycket snö i normala fall. Fast inte för att jag vill va "självgod" eller nåt sånt men det kanske är för att resan är nära nu som gör att det känns ok med vinter!??

Får se vad vi gör idag!?? Marcus har legat hela morgonen å frysit i soffan. Hoppas han inte blir sjuk nu. Min snuva har satt sig fast i huvet nu så det är nässpray som gäller nån dag till. Annars är det bra här.

Hoppas ni oxå kan njuta av vintern!!!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Oj ja, det var en stoor hund. Hoppas hon fortfarande har hälsan i behåll.



En resa låter som ljuv musik i mina öron :-)

Kram Anna

2010-02-20 @ 18:56:37
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

OMG, jag trodde det var en säl ;0)



~Livet i byn

2010-02-20 @ 20:09:22
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jisses vilken tjock hund. Ska bli kul att höra om den finns kvar. Kanske lite nedbantad?

Det verkar som att söndag ska bli lika kall, så det blir nog inte mycket uteaktiviteter.

Ha det gott.

2010-02-20 @ 21:58:17
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0