Snö, massor av snö...

Är det i skogen nu. Var bara tvungen att ta fram mobilen å fota lite idag när vi var å åkte skidor.
Det är ju helt superunderbart att åka när solen är framme å lyser igenom mellan träden.
Det är ren skär Lyx för mig.
Att sen kunna dela den upplevelsen med nån man tycker om, ja, det gör det hela ännu härligare...






Bilderna fotade med mobilen.

Gillar mitt nya intresse. Bara det att jag inte riktigt kommer överrens med klädseln. Ullunderställ är bäst när det gäller att hålla värmen trots att man är svettig. MEN, jag är superkänslig och allt med ull kliar nåt hemskt på mig. Har hittat allt för överkroppen men rumpan fryser å jag är rädd att jag ska åka på nån urinvägsinfektion på kuppen om jag inte hittar nåt som värmer rumpan.
Har köpt "mamelucker" med windstopper framtill å dom var bra men som sagt, rumpan...
Å, säg nu inte som Marcus att jag måste åka fortare, för det funkar inte. Inte än i alla fall. Måste ju få till tekniken å så innan man kan ta i ordentligt.

Är det nån som vet var jag kan hitta VARMA mamelucker???

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara vinterbilder!



Kram, Anna.

2010-12-28 @ 22:16:24
URL: http://lansanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Är ledig imorgon så då blir det till att gå ut och fotografera, hoppas på sol och vackert vinterväder!



Det har vi verkligen haft. Hur har ni haft det under julhelgen?



Kram.

2010-12-28 @ 22:56:46
URL: http://lansanna.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vilka härliga vinterfoton! Gillas! Och det verkar så himla härligt att åka längd! =)

Jag har ingen aning om var man kan hitta mamelucker faktiskt... =)



Ps - Ett besök på Mias Lustgård när jag kommer upp!? ;)

Kramisar!

2010-12-28 @ 23:24:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annette

Har inga tips på kläder tyvärr. Hoppas du hittar nåt bra.

Verkligt härliga bilder.

God fortsättning!



Kram Annette

2010-12-29 @ 01:21:11
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vilka härliga vinterbilder! Ja, snö är ingen bristvara ens hos oss i södern...

Har dålig koll på varma underställ - men jag antar att det måste finnas fler med kall rumpa ;)

Kramen.

2010-12-29 @ 06:53:23
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

SÅ fina bilder det blir med din mobil!! Alla andra får det verka rofyllt att åka längd men jag hatar det :(. Det ska gå fort helst, hehe! Men kul för dig att du hittat en ny hobby som innefattar motion!!



Jag brukar med frysa om rumpan i början men sen blir jag varm så då är det för varmt istället! Kanske skulle sticka en trosa i skönt ullgarn till dig att ha utanpå underställ i bomull, haha!!



Tack för din kommentar till Lion! Nu är han ett år och ingen bebis längre!

Ja händig är jag men jag kommer aldrig bli någon duktig tårtmakare, men roligt är det!



stor kram

2010-12-29 @ 21:36:03
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Pysselprinsessan

Blev oxå biten av skidåkarfebern när vi flyttade till Nnorge! :) När vi bodde där köpte jag ullunderställ (merino) av märket Devold som tillverkades i granntrakten. Svindyra, men riktigt bra kvalitet och helt klifria även när jag svettas! Är det kallt så använder jag dubbla lager! :) Garanterat varmt om bakdelen då! :D Så jag rekomenderar att du kämpar på med ullen! Kanske finns det ngt likinande på rean?



Kramar

2011-01-03 @ 11:37:50
URL: http://pysslamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0