Trött, tröttare, tröttast...

Ja, jag undrar hur länge jag ska kunna hålla mig vaken ikväll!?? Längtar så mycket tills det är dax för sängen. Vill ju inte gå isäng för tidigt, då finns ju risken att jag vaknar kring 03.00 å är pigg å det vill jag inte...
Jag har gått av natten imorse, for å körde spinning direkt å sen hem för att sova 2 timmar. Tack å lov så var Marcus hemma så han väckte mig å det gjorde riktigt ont i kroppen av trötthet. Men det var bara att kliva upp å hoppa in i duschen för att vakna till. Veckohandling på Maxi stod på schemat innan Marcus skulle iväg på jobbet.

Dagpass väntar imorgon å sen är jag ledig på fredag. Regnet verkar inte vilja ge med sig, det regnar av å till hela tiden å det verkar inte ge sig inför helgen heller!??? Jag som sett fram emot att he oss ut i skogen för att plocka lite bär å svamp, får se om det blir nåt av det!???


Med regn å 9 grader ute så får jag en enorm saknad av sommaren...

Men nu ger jag upp, känns som att jag bara svamlar... Har en massa saker som jag ska visa er bla det vi köpte på semestern men det får vänta tills det finns nåt bra dagsljus att fota i...

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Hero

Det verkar verkligen som om ni har fått höst nu! Lite varmare har vi det än, men det blåser fruktansvärt. jag testade spinning igår, ganska kul och jag ska nog testa igen. Men idag har jag vilodag:)/Kram Maria

2010-08-25 @ 20:44:15
URL: http://mariahero.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

9 grader?! Herregud... behöver jag ta med mig vinterkläder upp? ;)



Kramis

2010-08-25 @ 22:28:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Frida

Imponerande att du orkar träna OCH göra det där "tråkiga" på en och samma dag. Heja Maria!



Snart ska jag på kör. Undra om de vill ta upp min låt i repetoaren? ;-)



Kram!

2010-08-26 @ 16:51:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Annette

Nu blir jag nyfiken på vad du köpt :-)



Hoppas du hittar bär och svamp i massor.



Kram Annette

2010-08-26 @ 22:25:07
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0