"Tjurskall"...

Tidigare i sommar träffade jag på en tjurigare varelse än mig själv...


Ser ni den??? Uppe i vänstra hörnet... Den vägrade flyga in i holken å ge barnen mat om jag inte flyttade på mig. Det rörde sig bara om nån meter, riktigt kinkig var den...


Till slut så fick jag ge med mig ...

Ber om ursäkt för den dåliga kvallitén på bilderna. Dom är förstorade ganska mycket. Har jag sagt att vi önskar oss en telezoom??? Skulle ha varit perfekt för detta ändamålet.

Det blev inte att åka till Ö-vik idag. Kom på sent igårkväll att jag hade dubbelbokat. Ska till frissan imorgonbitti å det behövs verkligen. Så vi åker imorgon istället. Det är ju inte så ofta man har inbokade tider på semestern så jag är bara imponerad att jag kom på det igårkväll å inte på tisdag eftermiddag, i Ö-vik...

Fick då tid för några vänner som kom förbi idag med sin 1 månaders bäbis å även den stolta storasystern. Hade riktigt tur med vädret då solen sken så vi kunde sitta ute å njuta. Sen lagomt till att dom skulle åka så gick solen imoln för att nu på kvällen komma tillbaka.

Nu väntar gomat som Marcus precis fixar klart i köket.
Hoppas ni får en fin kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Så mysigt med lite besök å särskilt av en liten bebis! Min bebis är ju inte så liten längre, hehe!



Söt fågel...roligt när man kan få sådana speciella kort! Jag saknar med ett teleobjektiv, de är så fasans dyra bara :)



Jo jag vet om rosorna, skitsvårt verkligen, men det blir väl bra. Har ju 2 månader på mig att bestämma.

Ska oxå till frissan imorgon å klippa å slinga, fniss! Du är min tvillingsyster eller, hahaha!



Nu ska jag söva lillkillen, undrar om jag med somnar, är så trött!



Ha en fin kväll gumms!



kram kram

2010-08-02 @ 21:09:07
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad har du för kamera? Du kanske kan prova min någon gång när jag är uppe i norr? :)



Och ja - jag tar gärna en fika/kaffe/saft någon gång när jag är uppe i norr, jag kommer känna mig rätt vilsen och lokal guidning är ju jätteskoj! :D



Kram Carro

2010-08-04 @ 00:57:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Lena

Hej vännen,

Tjurig fågel kan man säga. :) Tur att den till slut gav sina barn mat.



Hoppas att ni har det bra på semestern.

Kramis

2010-08-04 @ 14:18:13
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0