Regn...








Marcus har fotat alla bilder i dagens inlägg.

Ja, regn inbjuder kanske inte till att he sig ut att fota. MEN när det blir uppehåll så kan man passa på... Det var vad Marcus gjorde igår när vi var på en liten "reunion". Vi var å träffade min och min brors barndomsvän å deras familjer. Det var första gången på jag vet inte hur många år som vi träffades allihopa. Hur trevligt som helst att få sitta å surra hela eftermiddagen å kvällen.

Regn är nåt som vi fått mycket av å det tycker jag är ganska bra i veckan. Jobbar natt å då är det perfekt med regn å grå himmel när man ska sova på dagen...

Pilates Cirkelträning blev det när jag vaknade idag å nu börjar det vara dax att åka på jobbet igen...

Önskar er en fin vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ojdå, då är det bäst att jag tar med mig regnjacka upp då? ;)



Ja, jag hoppas att de snart hittar vad som är fel med mig om det nu inte är sköldkörteln som spökar, för jag är sååå trött på att må så här konstigt =/



Jag slutar skolan nån gång runt 15 på fredag och mitt nattåg går inte förrän 20.46 (tror jag), så orkar du underhålla mig på fredag eftermiddag efter jobbet så får du gärna det! :D



Kramar!

2010-08-23 @ 22:10:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: PetraN

Nja, det här med regn kunde sluta tycker jag. Mangan håller ju på med vår altan & det arbetet blir liksom inte lika roligt i ösregn....så tills altanen är klar så kan det vara uppehåll!!

KRAM!

2010-08-24 @ 12:51:00
Postat av: Marianne

Vilka fina bilder!!!! Regnet kan verkligen skapa vackra saker i naturen och tack för en jättefin dag!! Kramkram

2010-08-24 @ 15:34:11
Postat av: Petra

Så härliga bilder!!! Älskar regn bilder faktiskt för det är sånt liv i dem tycker jag!!



Hoppas natten blir bra för din del!



Stor kram

2010-08-24 @ 20:54:33
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja men visst är det bra med billiga å trevliga saker!! Men funderar på att kolla vad kostnaden blir om man gör sådana rosetter själv. Hästgummiband är inte dyrt å inte smala sidenband heller! Kanske en affärsidé, hehe!!!

kram kram

2010-08-24 @ 23:24:02
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Mycket vackra bilder - även regn kan vara vackert!

Härligt att träffa vänner som man inte träffar så ofta...man får ju så mycket att prata om!

Du är duktig med din träning...här blir det "bara" promenader!

Ha en härligt fortsatt vecka.

Kramen.

2010-08-25 @ 10:15:43
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Susanne

Riktigt vackra bilder och det är nåt magiskt med ljuset ute efter regn... Kalasfina bilder!!! Trevlig helg=)

2010-08-27 @ 21:57:58
URL: http://nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Sara

Fina foton! Allt känns så nytt och fräscht och friskt efter regn.

2010-09-07 @ 20:01:54
URL: http://ihhhgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0