Grått...

å trist har det varit hela november...


Bilden för dagen får illustrera det gråa. Men även grått kan va fint...

Beroende på vad man gör med det. Vi har spenderat vår lediga fredag med att tvätta, städa lite å så fick vi trevligt besök av Marcus yngsta syster (han har ju två yngre systrar för er som inte vet) på eftermiddagen. Sen tog vi en promenad i regnet ner på stan för att köpa en flaska vin å hämta mat från Gandhi. Så ni kan ju gissa om vi mår gott nu!??
Jag gjorde en kladdkaka som fick bli vårt "fredagsgodis". Känner mig supermätt å mycket belåten.

Nu ligger vi i soffan å ser på Idol. Är det nån mer än jag som tycker att ljudteknikerna är helkassa!??? Det är bland det sämsta jag varit med om i ljudväg å det är samma sak mest varje fredag. Blir riktigt sur för visst borde ett musikprogram kunna prestera bättre!??? Det låter ju ibland som att "Idolerna" sjunger dåligt men det är ju ljudet som inte gör dom rättvisa!!!!

Men, men, vi fortsätte att hejja på Tove å Kalle som är våra favortier!!

Önskar er en riktigt trevlig helg!!
Kram på er!!!

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!!

Skriver bara lite kort till dig nu, ska försöka få till bättre bloggning efter helgen!

Håller med om att ljudet inte är så bra på idol men igår tyckte jag att allas röster lät lite trötta faktiskt :)



Nu ska vi iväg å välja tapeter å färg å golv, hihi!!!



kramar

2009-11-21 @ 12:52:16
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0