"God service"...

För mig är "God service" viktigt å jag blir så glad å villig att handla när jag får fint bemötande. Tänker idag berätta för er om 2 tillfällen förra veckan när jag fick sådan "God service", lite utöver det vanliga...

Första tillfället var när vi ville ge vår vän som ska flytta en speciell present... Vi funderade å dividerade å till slut kom jag på att jag ju följer Helena Skarps blogg å hon har ju en butik "Uthuset" i Gävle (som ligger i närheten av dit vår vän ska flytta). Jag mailar Helena för att fråga om vi kan få köpa presentkort å jag får svar direkt, att det går jättebra. Presentkortet skickas samma dag å dan efter har jag det hemma hos mig!!! Kan tillägga att vi såklart var ute i sista minuten. Vi blev alla såå glada å gladast blev vår vän!!! Det kunde inte ha blivit bättre!!!

Sen så tipsades jag om att Blacknwhite.dk hade 40% rabattMaison Belle-rengöringsprodukter (det har dom fortfarande så skynda fynda!!). Det är mina favorit produkter så jag beställde såklart. Idag kom detta med posten...


En goddoftande tvål med en trevlig hälsning!! Sånt gillar jag!! Inte alls förväntat men oj så uppskattat!!
Nu väntar jag på paketet med grejerna som borde komma vilken dag som helst... Ser fram emot att få rengöra med dom härliga dofterna!!

Idag har jag varit till Naprapaten igen. Han tror att "piriformis" kan va en bidragande orsak till min ischias!??? Ja, vi vet ju inte säkert men en sak vet jag att när "piriformis" masseras så gör det något så %&¤##-ont. Jag börjar kallsvettas å tårarna sprutar å man vill bara försvinna. Men det känns som att det möjligen kan har lättat lite på min smärta!??? Ja, smärtan jag har hela tiden. Det känns som det är lite för tidigt att säga än men helt klart värt att fortsätta försöka. Ett besök till blir det nästa måndag, sen får vi se.
Nu har ju Marcus lärt sig hur han ska göra. Han såg väldigt nöjd ut, tror han har en liten "småsadist" i sig!!?? Nej, skämt å sido, det är ju jättebra om han kan göra det hemma!!!
Har fått en tid hos sjukgymnasten på fredag. Ska bli spännande att se vad hon säger!???

Hoppas ni har en fin start på veckan!!!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Åh hoppas hoppas hoppas att det lättar på din "vardags"smärta! sen behövs fler "bra service" ställen tycker jag!

Sv: Den känslan kan jag leva på länge! Kanske det har att göra med att solen var framme, kortvecka eller bara ett gott humör denna dag...

Önskar dig allt gott! Kram anna

2009-05-18 @ 17:51:22
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annette

Skönt att det fortfarande finns de som ger god service. Lyser upp tillvaron ordentligt.

Kul med din sambo småsadisten... :-) Hoppas att din smärta försvinner snart.



Kram Annette

2009-05-18 @ 18:22:37
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Visst blir man glad för lite extra service, det händer inte så ofta men när det väl gör det så återkommer man ju. Konstigt att inte fler fattat att de tjänar på det i längden.

2009-05-18 @ 19:24:57
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Så roligt när någon gör det lilla extra :-)



Fy att ha sådana smärtor jag hoppas verkligen att du hittar något som hjälper dig.



massor med kramar

2009-05-18 @ 19:26:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Hoppas hoppas att massagen kan ge smärtlindring så fort som möjligt. Värk är ett elände att gå omkring med.

Ibland får man lite av den där reklamkänslans "Plötsligt så händer det" och det är så skönt och man blir så glad.

Ha en fortsatt skön måndagkväll!

kramis

2009-05-18 @ 19:34:18
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Håller helt med bra service är högt i topp när man ska beställa.



Aj, kan kännas hur ont det där tog...med massagen menar jag!



~Livet i byn

2009-05-18 @ 21:43:33
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: saravillfara

hej och hallå...

tittar in för att ursäkta min brist på kommenterande, och för att önska dig en fin tisdag.

Må den bli smärtfri och bjuda på massor med trevligheter!

2009-05-18 @ 23:28:18
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Proforma

Skönt, trots all smärta, att något händer i alla fall! Läste lite om piriformis och det är inte klokt vad en liten muskel kan ställa till det!

Tur är väl då att få glädjas åt en goddoftande tvål :)

Kram

2009-05-19 @ 00:02:37
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Jag läste oxå om Piriformis på wikipedia, och lärde mig att 15% av befolkningen (i världen, antar jag) som har ischiasnerven gående igenom piriformis muskeln, och det är dem som lätt får ont. Det låter i vart fall möjligt att bota, det är ju det bästa!



Kom precis hem, såå skönt att den här arbetsdagen var över, jag har gått omkring som en zombie hela dagen... Fyra dagar kvar till helgen! ;-)

2009-05-19 @ 03:52:57
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Maria

Jag hoppas att det onda för något gott med sig och att det snart blir bättre. Då kan du också hoppa hopprep som en tok!



Visst blir man alldeles varm med sådant fint bemötande, det är service det!



Må så gott//Maria

2009-05-19 @ 08:54:27
URL: http://petrifiedinpink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0