En Award till mig...


Denna fick jag av gulliga Lena med bloggen Aforia. Jag fick awarden med motiveringen...
"för att hon delar med sig av sina fina fotografier och ger bra boktips!"
Jag tackar och bockar! Känner mig jätteglad!! Tack snälla Lena!!!

Nu känner jag att jag vill skicka vidare denna Award å jag gör det till...

Mina tre rum - Där Ida skriver om inredingstips, pyssel å sen ett tag tillbaka om väntan på bebben i magen. Jag blir glad när jag tittar in hos henne!!

Livet i byn - Får Awarden av mig för att hon inspirerar mig till nya inredningsdetaljer. Å hon är min "övermankvinna" när det gäller bakning å då speciellt när det gäller Cupcakes! Har ni inte tittat in hos henne tidigare, gör det!!! Ni blir inte besvikna!!

Milla of Sweden - Jag har beundrat hennes egendesignade keramik länge. Så gissa om jag blev glad när hon började blogga!! I bloggen får vi följa henne privat å nu håller vi tummarna för att deras drömmar ska gå i uppfyllelse!!! Titta in hos henne å bli inspirerad! Dom har helrenoverat en gammal ica-butik! Bara det är ju värt en utmärkelse!!

Nu är det dax för mig att hoppa isäng för imorgon hoppas vi på sol så att vi kan göra det vi tänkt...
Återkommer ang det imorgon...

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack snälla du! Vad glad jag blir ;)

Ha en jätte trevlig helg! KRAM

2009-03-21 @ 10:20:08
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Tusen tack, jag blev så glad över dina fina ord!!



~Livet i byn

2009-03-21 @ 11:53:08
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0