"Livboj"...

Jag hade en riktigt trevlig dag igår tillsammans med barnen å Rosi. Bror han jobbade å när han kom hem från jobbet så åkte vi till en sjö så barnen fick bada. Själv är jag ju en riktig "badkruka", som Kevin tycker om att kalla mig, *ler* så jag dokmenterade istället...


Kevin visade hur duktig han är på att göra volter. Här ser ni stänket han fick till...





Idag blir det till att fortsätta tvätta. Vi har ju bara en liten tvättmaskin så det blir några fler omgångar än med en vanlig. Tycker dock att det funkar utmärkt å jag tvättar hellre här uppe än tar mig till tvättstugan.
Tänkte sätta mig ute å sola å läsa bok medans maskinen går. Vi har klarblå himmel idag å det är riktigt superhärligt ute!!
Vad gör ni en lördag som denna???

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Vännen!

Vi funderar på att åka till Sara & Lenny för att spana in deras nymålade hus...ev. bara döttrarna i deras barnpool.

Sen ska man väl försöka umgås med syster & bror som är här uppe.

Mysiga bilder! =) Specielt plasket gillar jag!

Kraaaaaaamar!!!

2009-07-18 @ 12:46:22
Postat av: RONJA

Hejhej, allt bra? :)

kram

2009-07-18 @ 17:00:48
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Catrin

Myisga bilder

2009-07-19 @ 13:24:56
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0