Huvudstaden...

Igårmorse klev vi upp kring 8 å vi fick en riktig "hotellfrukost". När vi var mätta och belåtna så packade vi bilen igen å sa hej då till Anna. Vi åkte vidare till Gävle å min barndomskompis Linda m familj. Vi hann surra lite med dom, fika fick vi oxå!! Sen var det dax att skynda vidare mot Huvudstaden där brors familj väntade hos mamma... Det var dax för "Gröna Lund" på eftermiddagen så barnen var lite övervänta. Vi åt lunch å sen så åkte vi iväg...


Barnen, Marcus och Rosi köpte åkband å dom åkte å åkte å åkte...

Jag och min bror blir åksjuka så stannade på marken. Vi tyckte ju att vi oxå skulle få göra något kul så vi köpte några lotter... Å vi vann...


Bilarna vann min bror å jag vann Schweizernöten!! Barnen blev mycket nöjda över våra vinster å dom tyckte att min vinst var den bästa!! *ler*.
Idag blir det ganska lugnt under dagen, det rycktas att vi ska till "biltema" å sen ska killarna hjälpa mor med att organisera förrådet.
Ikväll ska vi in till Söder å "Kohpangan" å äta middag med några vänner. Jag längtar till dess, det ska bli så gott med lite Thaimat!!

Jag hinner inte titta in till er som jag skulle vilja, jag hoppas att allt är bra med er!!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ser att du har det bra på semestern;-) Lite avis blev jag allt på vinsterna...Men nu har ni ju godis så ni klarar er ett tag.

Fortsätt njut!

Kramen Bibbi

2009-07-24 @ 12:10:50
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: Bella

Så mysigt och roligt ni verkar ha det! Perfekt semester!



Kram kram!!!!

2009-07-24 @ 13:19:37
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: Jennike

Jag är oxå en sån där tråkis som inte klarar av att åka karuseller! Jag håller med barnen, gillade din vinst bättre! Fortsätt njuta av semestern, jag tittar till dej mellan varven..så fortsätt uppdatera om du hinner;) Kram

2009-07-24 @ 15:44:18
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Petra

GAAAH!!! Kom hem med en gång med denna vinst! ;) skratt För...visst sparar ni den tills dess!?!?

Kramar, hoppas ni har det jätteskoj! =)

2009-07-24 @ 21:05:09
Postat av: Karolina

Grattis till vinsterna.. :) Låter som en trevlig start på semestern.

Åh va mysig med Kohpangan, de är mysigt där.. =)

2009-07-24 @ 23:59:54
Postat av: AKO

Grattis till vinsterna! För min del skulle bilarna ha varit de klara favoriterna. Tur att vi har olika smak. :)

2009-07-25 @ 01:28:18
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vad härligt att ni har en liten socialturné där ni hälsar på flera olika på vägen:.))



Och grattis till vinsten -kan gissa att du var poppis hos barnen:.))

2009-07-25 @ 10:30:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej! roligt att du besökte mig också :-)

Att vinna en så stor chokladkaka är inte fel,ääälskar den chokladen.

Hej svejs // Anna-Carin

2009-07-25 @ 19:03:45
URL: http://annacarinsfoto.blogg.se/
Postat av: Annette

Grattis till vinsten!!! Fortsätt att ha kul!!



Kram Annette

2009-07-26 @ 23:24:37
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: sanna

hello



vilken vinst, jag har alltid önskat att jag ska vinna en sådan choklad!!! (fast det kanske är tur att jag aldrig gjort det......;0)

Min syster och Matte gifte sig igår! den 27:e! Idag åkte de till Stockholm och fick igår tipset att ta sig till den restaurang ni gick på i fredags! Det lät verkligen som ett bra ställe!



ha det gott på semestern



kram



2009-07-28 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0