Slutet på ledigheten...

Blev i alla fall trevligt! Ja, i jämförelse med hur det har varit alltså. Jag har fortfarande rejält ont i ischias, ska se om jag får tag i nån ortoped imorgon som jag kan rådfråga!??

Vi tog en tur ner på stan igår för att bla kolla min "gåförmåga". Då köpte vi sängkläderna från Hemtex som jag/vi velat ha länge med presentkortet vi fick i julklapp av mor! Helt superfina vita! Är så nöjd, ska ta och visa dom när vi bytt...
Påväg hem stannade vi till på Buketten för jag skulle köpa blommor till en vän som förtjänade lite uppskattning... Vi stannade å beundrade en Orkideé.... Döm om vår förvåning å glädje när mor köper den till oss???!!!

Visst är den vacker!!??? Så säg...

Vi fick även pengar av min farmor i julklapp å dom gick till en sådan här...

En "Wake-up-light"!!  (Återkommer med recension när vi hunnit pröva den...)

Så nu får vi se om vi vaknar "piggare" imorgon!??? Som är första arbetsdagen sen, ja, jättelänge för mig... Vi får väl se hur det går att jobba med mitt onda ben men jag vill i alla fall försöka!?? Som jag skrev överst, jag måste få tag i en ortoped som kan hjälpa mig. För natten till idag kunde jag inte sova pga värken, fast jag tog en Tradolan... Å, jag vill ju inte äta en massa värktabletter, jag vill bli bra så jag kan komma igång med träningen igen!!!

Men nu till nåt roligare. Vi var för första gången på hela ledigheten å hälsade på några vänner idag!! Det var riktigt trevligt att få sitta å surra ett tag. Å sen gjordes inköpet ovan. Nu väntar jag på middagen som Marcus fixar till (ja, jag är bortskämd). Tror att det blir till att gå isäng tidigt ikväll!! Det känns som det är måndag imorgon! Nån mer som har den känslan???

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Nästan en likadan som vi fick i julklapp! finns det olika ljud att vakna till? Vi har fyra olika ljud att välja mellan! Vi tycker att den är fantastisk att vakna till denna mörka årstid. Sen får vi se när vardagen sätter in...

Sköt om dig och din värk! Kram anna

2009-01-06 @ 18:08:18
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Marianne

Den väckarklockan skulle inte vara så dum - ser det ut som:) Hoppas att det går bra för dig imorgon. Kramkram

2009-01-06 @ 18:35:21
Postat av: Valley Girl

Hej, hej! Vad kul att få en vacker blomma!

Undrar vad det är som klämmer på nerven din!? Har du varit hos en kiropraktor än, eller hjälper inte det?



Hoppas verkligen nån kan hjälpa dig så livet återgår till det normala, med träning och allt! Kram

2009-01-06 @ 20:52:00
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: inteutanmindotter

Aha, blev ni lite inspirerade av Anna B måhända?!? Ja du bara måste skriva och berätta om denna underliga väckarklocka!!!

Jag håller med dig, denna orkidée är heeelt underbart vacker...Allys polares mamma har en likadan, och jag blir lika förundrad över den varje gång vi är där! Kramar i massor!

2009-01-06 @ 21:04:09
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: isabels värld

Vilken underbar orkidé!!! Den där väckarklockan har en kompis till mig. Kul grej =)Hoppas din ischias ger sig snart. Verkar inget vidare. I morgon är vardagen tillbaka. Det tar väl ett tag innan man fattar vilken veckodag det är känns det som. Nu får man tänka efter hela tiden =) kram kram från Öland

2009-01-06 @ 21:54:54
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Den där klockan är jag nyfiken på, ni måste berätta vad ni tyckte sedan.

Visst blev det vardag och jobb fort igen? Vi kanske ses?

2009-01-06 @ 22:43:50
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Sandra

Vad nyfiken jag blev på er wake up light nu! Lova att recensera! ;) Behöver nog nåt sånt närman går upp 5 på morgonen :(

Hur har det gått att jobba idag? Mycket ont? Håller alla tummar för mindre smärta..och att du snart kan ge dig på träningen igen såklart :)

kram

2009-01-07 @ 12:50:27
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh jag vill också ha en Wake up light. Kram

2009-01-12 @ 13:13:00
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0