Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Proforma så jag antar denna roliga utmaning å kör igång...

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg
om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) Jag har extremt dåligt morgonhumör. Reta mig inte innan jag hunnit vakna till ordentligt. Blir jag retad så är hela dagen förstörd...
2) Jag är riktigt blyg när jag träffar för mig okända människor. Om den jag träffar oxå är blyg så blir inte mycket sagt...
3) Jag får "panikkänslor" när jag tex är och handlar och det är mycket folk!! Går inte ofta på stan en lördag!!
4) Är en pedant som inte orkar bry sig emellanåt hur det ser ut här hemma...
5) Nu när jag "inte kan eller får" städa så skulle jag gärna göra det...
6) Jag har rikigt starka naglar som jag gillar att spara ut långa. Inge fusk hos mig!
7) Mitt hår är riktigt babymjukt och "spikrakt"!!
8) Lakrits och choklad tillhör favoritgodiset. Bakelser kan jag stå över, tar hellre en kaka...

Nu ska jag alltså utmana 8 personer. Men jag fegar ur och utmanar den av er som inte gjort denna utmaning! Jag har sett denna hos så många å har svårt att hålla reda på hos vem...

Kommentarer
Postat av: jenny

Kul att få veta lite mer om dig:-)



Svar: har bara varit i happis en gång och det var väll inge fel på det varuhuset. Det vi tycket var drygt var vägen dit. Såå tråkig väg + att det är 10 mil längre. Så om jag får välja så far jag hellre till sundsvall.

fabriksbutiken är dock bättre i haparanda tycker jag.

Kram/jenny

2009-02-11 @ 18:21:03
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Anna B

Trevlig läsning! Hoppas att du får en härlig tvkväll! kram anna

2009-02-11 @ 21:08:50
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Haha jag har också dåligt morgonhumör. :)



Blir inte människa förrens jag har fått i mig kaffe. Därför går jag direkt från sängen till kaffebryggare. Det är säkrast så. ;-)



Kram

2009-02-12 @ 15:08:02
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Proforma

Roligt att du ville göra utmaningen. Jag skulle tittat in tidigare men det blev alltså idag!

Kan skriva under på 4:an men på 6 och 7 är det tvärtom här!



Läste i ett tidigare inlägg att du var ute efter biljetter till Madonna, det kommer en konsert till, dagen innan... så ligg på den 17/2 igen!

Önskar dig en skön helg!

Kram

2009-02-13 @ 12:51:07
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0