Mias Lustgård...

Är en av mina favoritbutiker här i Umeå. Fick ett presentkort i födelsedagspresent så jag har varit in där för att kolla läget flera gånger men inte hittat nåt som jag direkt behöver eller vill ha. Förrän häromdagen. Då såg jag dessa krukor!!! Det var kärlek vid första ögonkastet... Köpte 2 st...



Bjuder på en liten detaljbild oxå...

Jag gillar verkligen den gamla slitna looken!!!

Det börjar ju vara dax att plantera om blommorna här hemma nu. Så därav passar ju dessa krukor perfekt. Tror att dom ska få plats i sovrummet!?? Men den planen kan ju ändras innan det är dax. Marcus kommer få fullt upp med omplanteringen åsså jag som står bredvid och talar om vad han ska göra...

Uppdatering om hur jag mår: Jag har fortfarande riktigt ont, men smärtan känns som på ett annat sätt!!?? Förstår inte riktigt varför men nu är jag stelare i musklerna. Kan det vara ett tecken på att det håller på att läka????
Jag fortsätter med spikmattan, det känns som den gör skillnad. Jag tar det oxå extra lugnt å gör inget som tex lyft, böja ryggen osv. Nu är det stenhård satsning för att bli bättre innan resan så vi kan fara. Jag hoppas å ber allt jag kan för att vi ska slippa avboka!!! JAG VILL KUNNA ÅKA!!!! Det sista som överger mig är "hoppet"!!! :)

Önskar er en trevlg helg!!!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Jag skulle gärna vilja besöka Mias Lustgård någon gång när jag åker den vägen. Krukorna var hur snygga som helst.



~Livet i byn

2009-02-06 @ 16:35:36
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Beffa

Aha, det var därför han frågade Malin om hon kunde nått om att plantera om ;) hehe, han tänkte kanske få lite hjälp där :P

Ha en härlig helg!

2009-02-06 @ 17:49:07
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart det håller på att läka, här tänker vi positivt! :)

Visst var Fellon bra? Tänkvärd, tänk vad som kan hända om man inte har konsekvenstänk hela tiden, usch!

Nu blir det ett glas rött och hemmagjord pizza här, vad gör ni ikväll?

Kram!

2009-02-06 @ 18:02:43
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Marianne

Krukorna är ju helt underbara!!:)Nog kommer Marcus att fixa omplanteringen - han fixar ju det mesta:))

kram till er båda

2009-02-06 @ 19:09:27
Postat av: Anna B

De är helt underbara! Krukorna alltså! Önskar dig en superfin fredag! Kram Anna

2009-02-06 @ 21:23:31
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: kjersti

Ja det gäller att vara ute i tid. Ursnygga krukor. Foten gör ont men det är lyxbekymmer. Kram till dig du positiva människa.

2009-02-06 @ 22:12:32
URL: http://.bloggberta.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Ja det var härliga krukor, jag som älskar (att måla) rosor! När jag läser om muskelstelhet tänker jag att om du bara kunde hoppa i ett sånt där magnesiumsulfat-bad så skulle iallafall det försvinna!



Förresten, träffar du aldrig på min moster när du är på Mias Lustgård, för jag tror hon är nog där lika ofta som du och kollar/handlar! :)



Stor kram!

2009-02-07 @ 05:14:16
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Sandra

Självklart tänker jag positivt! Det kommer att läka och ni kommer att kunna åka och ha världens bästa semester! :).

Var det gott med pizzan igår? ;) Här blir de nog rester till lunch innan man ska iväg o jobba! Mys på med sambon i helgen!

Kram

2009-02-07 @ 12:17:20
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej



Vilka fina krukor! Kul att du hittade något du tycker om.



Måste också planera in omplantering av mina blommor som ser vissna ut... gjode "konstgjord andning" för de mest tragiska blommorna i helgen med en omgång i duschen och lite rensning av döda blad och stjälkar.......



kram från Norrköing



Sanna

2009-02-09 @ 13:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0