Fettisdagen...

Ingen har väl missat att det är Semlornas egen dag idag!?? Dessutom Bokreastart OCH så har Kronprinsessan Viktoria och Hennes Daniel äntligen "fått ändan ur" å tillkännagivit sin förlovning!! För er som inte är hemma idag på eftermiddagen kan jag berätta att Svt sänder nyheten varje halvtimme!!!
Jag bjuder på några dagsfärska bilder...



Tulpanerna har slagit ut å är så fina!!




Just nu väntar jag på att Ortopedläkaren ska ringa... Jag får återkomma om han säger något intressant...
Hoppas ni har en fin dag!!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej

Självklart har jag koll på att det är fettisdag idag! I kväll vankas det hemagjorda semlor hos min mamma och pappa, det ser jag verkligen fram emot.

ha det gott



kram



Sanna

2009-02-24 @ 15:46:22
Postat av: maggie

semlorna ser super goda ut! fina bilder.

2009-02-24 @ 16:26:24
Postat av: Anna B

Här är det byns idrottsförening som brukar kalla till en fettisdagsmingel! så vi ska dit efter middagen! Ha det gott! kram anna

2009-02-24 @ 16:57:00
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag har införskaffat två böcker idag på bokrean. Har hittat lite på Bokus också som jag tänkte beställa. =) Har du gjort några fynd?



Några semlor blir det inte för mig, inte så förtjust i dem. Men jag har fikat med muffins idag, det får duga. =)



Kramar, Anna.

2009-02-24 @ 19:19:06
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll,

Har det undgått någon att det är semmeltider? Inte jag i alla fall. Det smaskas semlor på jobbet både till förmiddagskaffet och eftermiddagskaffet. Är själv inte speciellt förtjust i semlor så jag ler bara när semmeltarmen skriker hos mina kära kollegor.

Hoppas att läkaren hade något intressant att säga.

Kramis Lena

2009-02-24 @ 19:33:07
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja jag såg Westling, tyckte han var för gullig. Så kär på något sätt.

2009-02-24 @ 20:57:38
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Gillade den sista bilden skarpt! Den ska jag nog be min vän måla av på en stor tavla till mig :)

Håller tummarna för att det ska bli bra i sin rygg snarast! Kram

2009-02-24 @ 21:19:22
Postat av: Livet i byn

Smarrigt med semlor, jag åt på jobbet i dag sedan var jag nöjd. Hemma ville dom ha nybakta semlor men jag orkade inte i kväll...kanske någon annan dag.



~Livet i byn

2009-02-24 @ 22:01:11
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0