Boktips...

Ja, nu blir det boktips på "löpande band" här i "Bokmalensvardag". Nu verkar det kanske som att jag inte gör nåt annat än läser, fast så är inte fallet. När jag läser böcker som jag gillar så går det fort!! Här kommer i alla fall 3:e boken av Arne Dahl...

Här får vi fortsätta följa "A-gruppen" och denna gång är det en fotbollssupporter som blir dödat inne på en krog. I samma veva sprängs det inne på Kumla anstalten och även en "uppgörelse" på ett industriområde. Utredarna får fullt upp och ja, har dessa till synes helt olika händelser nått gemensamt!!???
Helt klart en spännande bok från första till sista sidan...
(En liten påminnelse: Läs böckerna i kronologisk ordning så får ni mer ut av böckerna!!) Det blir då till att läsa dom i den ordningen jag läser dom!

Jag har redan börjat på 4:e boken. Men idag skiner solen så jag får se om jag inte ska he mig ut en sväng när Marcus åker till jobbet!??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh I love boktips!! :)

Mja är väl sådär pigg men börjar rätta på sig efter ex antal liter vatten + kaffe.

Hem om ca en timme därefter träning och sen är det soffan för hela slanten!

Hur är det med dig idag?

Kramar!

2009-02-10 @ 15:19:43
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Katinka

Härligt att läsa i snabb fart nät det är något man verkligen gillar ju! Har inte läst de där böckerna, men borde kanske göra det.

2009-02-10 @ 18:11:39
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Anna B

Det är trevligt med boktips! Hoppas att din tisdag varit till belåtenhet där hemma! kram Anna

2009-02-10 @ 19:58:21
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0