"Tankar från sängkanten"...



Har läst alla Marian Keyes böcker. Kommer ihåg när jag skulle få låna en bok av Tina å hon sa, "Den här, Vattenmelonen, är superbra!!!" Hur kan en bok som heter Vattenmelonen va bra!?? Undrade jag. Men när jag börjat läsa så förstod jag vad Tina menade. Man skrattar, gråter å blir generad av igenkännande tankar.

"Tankar från sängkanten" är en samling noveller å korta berättelser där flera av dom inte publiserats förut. Kul läsning, helt enkelt. Har ni inte läst hennes andra böcker så rekomenderar jag dom verkligen. Även denna är riktigt bra!!

Så, nu har ni ett litet boktips inför den kommande helgen eller varför inte till önskelistan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0