"Julfotokalender", 21-24 december...

Här har ni tjejen som haft fullt upp senaste dagarna. Har tydligen varit riktigt stressad för igår på uppesittarkvällen så åkte jag på världens migränanfall å stupade isäng. Som tur var så hade jag med mig mina migräntabletter så idag på Julafton vaknade jag utan besvär.

Nu kommer en sammanfattning av senaste dagarnas bilder...


Julstjärnorna som vi fick i lördags av Marcus föräldrar...


Kvällen den 22:a slog vi in julklappar för brinnande livet...


Uppesittarkväll...


God Jul!!!

Å med denna sista bilden så är Julfotokalendersutmaningen klar!!

Titta in hos Em om ni vill se alla andras bidrag!!!

Kommentarer
Postat av: Annette

God Jul!



Kram Annette

2009-12-24 @ 23:56:33
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0