Investering...

Äntligen har jag investerat i något som jag saknat i flera år. Jag har lixom inte kommit mig för att lägga pengar på detta förut. Men nu när vi ska börja jobba olika skift så behöver jag ju ta mig till jobbet oavsett väder. Så jag tror att detta kommer väl till pass!???


Ett regnställ!!! Det känns riktigt bra i kvalliten å jackan kan man ju använda som den är oxå, om man vill. Den är lite vitare i färgen än den syns på bilden. På Stadium hittade jag detta, till ett bra pris, jämfört med många andra märken.

Sen så fick jag se en rolig sak idag...


Skottet vi fick från Marcus mor har börjat blomma!!! Är inte det höjden av "lycka"!??? Ampelfackla heter blomman å jag gillar verkligen den härligt röda färgen i blomman!!! Den verkar trivas hos oss å i sin "cult design ampel".

Nu ska vi ta itu med att rensa i några skåpar. Bla skåpet vi har handdukar och sängkläder i. Undrar hur mycket vi får slänga!??? Skulle tro att vi har bra mycket som vi aldrig använder!??
Regnar gör det idag så då passar det ju bra att ta en liten rensardag.

Önskar er en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Regnställ måste man ha, i alla fall här på västkusten där det ofta regnar. Kul med blomman som blommar.

Det lutar åt en Vipp tvålpump för mig. När jag vet hur den är ska jag tala om :)

Trevlig helg!

Kram

2009-08-28 @ 22:41:38
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Ops vad det händer saker här då när man är sjuk. Vad kul att blockade verkar fungera. Håller tummarna att detta håller i sig länge. Själv har jag haft fullt sjå att friskna till efter helgen. Kvällarna har gått åt till att laga middag, gå ut med Caesar och sedan somnat som en klubbad. Men imorgon är det sovmorgon. Jippie!

Hoppas att lördagen blir bra för dig när det gäller smärtan.

kramis

2009-08-28 @ 23:00:06
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ett sånt där regnställ måste jag nog införskaffa jag med. Båda döttrarna har köpt det på Stadium och det verkar riktigt bra. Dessutom är det ju snyggt.

Ampelfacklan har jag lyckats döda två stycken utav. Är inte det bra gjort? De är ju rätt tacksamma. :)

Ha en fin helg.

2009-08-29 @ 00:43:06
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: AKO

Jag köpte också ett regnställ på Stadium förra året till ett bra pris. Mitt första sedan man gick i galonisar typ. :) Det dumma är att jag har slarvat bort regnbyxorna. Tror att en kompis fick låna dem en gång utan att lämna tillbaka dem. Bra att du påminde mig att fråga henne genom detta inlägg. L



Vad gäller fototur så är det bara en idé att få träffa fler fotofantaster i stan, inget tvång. Några timmar en helg borde väl absolut funka. Har du någon bra idé på plats eller företeelse?



Ha en skön helg!

2009-08-29 @ 10:06:27
URL: http://krumbukter.blogspot.com/
Postat av: Annette

Snyggt regnställ!



Ha en fortsatt trevlig helg!



Kram Annette

2009-08-29 @ 20:20:31
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0