Fotobok istället för "klippa å klistra"...

Fotobok är något som jag gillar. Så mycket enklare än att framkalla kort och sen sitta å klistra in bilderna å bilderna som efter några år faller ur...
Fujifilm-fotobok.se kan man enkelt ladda upp programmet som behövs. Sen laddar man upp dom bilder man vill ha i sin bok (det svåraste om du frågar mig, vilka bilder ska man välja!???). Man väljer layout skickar in och så får men sin fotobok hemskickad, "klart å betalt".
Man kan även välja att ha en bild på omslaget till boken. Väldigt trevligt!!

Har du som jag massor av bilder som behöver framkallas så har Fujifilm. se nu ett erbjudande där man får en fotobok gratis om man tipsar om det på sin blogg.
Titta in HÄR och ta del av erbjudandet du med, vet ja!!

FUJIFILM Fotobok briljant


Kommentarer
Postat av: Anki

Smart grej det där. Har kollat på det förut men aldrig använt mig av det. Kanske skall passa på nu då..:)

2009-08-25 @ 12:32:50
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Postat av: Magnus

Vi har gjort sådana fotoböcker från vår resa, det kostade visserligen 1 250 kr för två böcker, men det är många bilder och resultatet blev kanonbra. Det blir långt mycket bättre än vad man kan få ihop genom att klippa och klistra.



Bara tre dagar kvar på jobbet nu, känns att det är på sluttampen när man ska få lite ordning, kolla att allt är där det ska vara m.m. Har fått ett långt schema för två introduktionsveckor på tingsrätten också, mkt på kort tid...

2009-08-25 @ 21:33:46
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Jag gjorde två fotoböcker till mor och farföräldrarna förra julen. Bästa julklappen av deras tårade ögon att dömma :) I år ska jag göra en till oss själva också! Detär jätte kul att sitta och välja bilder och fixa och dona! Rekomenderas!



K R A M // t i n a

2009-08-26 @ 09:57:49
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Toppen! Kul att du informerar. Ska försöka komma mig för, skulle vara så kul att ha.

Kramen

2009-08-26 @ 22:29:13
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Oops, jag trodde först att jag hade härmat ditt inlägg, men såg sedan att vi har två olika länkar till erbjudandet. Vad skönt :)

Jag håller med dig, det svåraste är att välja bilder.

Hoppas att det har gått bra att jobba ikväll! Kram!

2009-08-26 @ 22:48:25
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Malin

Åhh fotoböcker är skojjigt. Jag såg nyss att även vistaprint.se har börjat med detta till en billig peng. Kram kram

2009-08-27 @ 13:16:12
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0