Utmanad av Anna...

Den här lite kluriga utmaningen fick jag av Anna...

Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara sanningsenliga. Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger. Lycka till! 

1. Vad heter du: Maria
2. Ett ord på fyra bokstäver: Myra
3. Flicknamn: Moa
4. Pojknamn: Marcus
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mocca
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Makaroner å Korv
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Minneapolis
11. En orsak att vara sen: Migrän
12. Något man skriker: Min!!! (när man är liten i alla fall)
13. Film: Misstänkt
14. Något man dricker: Mumma??
15. Artist/Band: Madonna
16. Djur: Mink
17. Gatunamn: Mariehemsvägen
18. Bil: Morris
19. Sång: Michelangelo
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Match

Jag klarad det!! Ta och prova vet ja, det är inte det lättaste!! Jag utmanar er som läser detta. Meddela gärna mig så jag kan gå in och kolla på ert resultat!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att läsa, du klarade utmaningen galant tycker jag! Kul när det är lite klurigt. =)



Kramar, Anna.

2009-04-04 @ 16:02:53
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0