Nya Handdukar & MR...

Blev så sugen på nya handdukar när jag såg dessa gröna fina på Hemtex förra veckan...


(Dom är "grönare" i verkligheten än på bild)

Jag ringde till och med till Marcus för att kolla att han oxå tyckte att vi behövde nya handdukar!! Jag tycker nämligen det är roligare när han oxå är involverad i inköp till hemmet. Ja, inte när det gäller pyntning å så men annars. Å han godkände köpet så det blev 4 handdukar för 179kr å 2 badhanddukar för 199kr. Jag gillar dessa för dom "bulliga ränderna".

Imorse var det en nervös Maria som åkte upp till Skellefteå och derars MR-kamera. Det var en perfekt dag i och med att Marcus jobbar eftermiddag så han behövde inte ta ledigt. Det hade snöat igår och inatt så det var vinterväg som vi körde på!! Vi kom dit några minuter försent men det gjorde inte så mycket för dom var 20 minuter sena så vi fick vänta ändå. När jag väl kom in dit så infann sig lugnet. Ända tills dom började skjutsa in mig i tunneln, då kom lite panikkänslor som jag fort fick bukt på. Så först tog dom 4 omgångar bilder å så fick jag komma ut å så fick jag kontrastvätska i blodet och så var det bara 1 omgång bilder till. Sammanlagt tog det väl en dryg halvtimme!?
När det var klart så var det hög tid för lunch så det åt vi på Max å sen var det hemfärd. Väl hemma så hann knappt Marcus vila så var han tvungen att åka till jobbet. Jag för min del kommer att ta det lugnt resten av dagen å kvällen!!
Kan oxå nämna att min läkare kommer att få svaret på MR:n om ca 1 vecka så det är bara för mig att vänta på svar från honom efter det...
Det känns otroligt skönt att väntan på MR:n är över!!!

Hoppas ni fått en bra start på veckan oxå!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får ett bra svar på MR'n.

Snyggt med gröna handdukar förresten, har vi också i badrummet, vårfräscht!



Ja festen var verkligen kanon. Nästan partysugen idag också!



Kramar

2009-04-06 @ 15:51:28
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Proforma

Så skönt att du fått gjort röntgen! Hoppas på ett bra svar också! :)

Tänk vad handdukar kan förändra i badrummet, färgen är jättefin! Jag brukar köpa handdukar på Jysk, de har fakriskt en kvalité som är riktigt bra... Kronholm Lux. Brukar vara riktigt bra pris också!

Ha en skön kväll... och dag, det som är kvar!

Kram

2009-04-06 @ 15:59:28
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Åh vad skönt för dig att den är gjord!

Du var verkligen värd de fina handdukarna! Håller nu tummarna för goda provsvar :)

Kram på dig!

2009-04-06 @ 16:35:46
URL: http://knaperiknus.blogg.se/
Postat av: sanna

Skönt att den äntligen är gjord!!!



Ha det gott



Vi hörs!



kram

2009-04-06 @ 16:41:57
Postat av: Carina Karlsson

Riktigt snygga handdukar...

Håller tummarna för provsvaren!

Kramen.

2009-04-06 @ 17:54:18
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Marianne

Va skönt att få röntgen bortgjord....ett steg framåt! Fint med handdukarna också - det ser så fräscht ut!! Kramkram

2009-04-06 @ 18:15:53
Postat av: Karro

Äntligen, härligt du äntligen fått göra MR... Håller tummarna att du ska komma "back on track" och känna dig bättre... =)

2009-04-06 @ 19:09:27
Postat av: Sandra

Det VAR kul. Spciellt kul att jag och Petter fått tillbaka vår fiina kontakt som vi hade i början (ibland måste man klanta till det för att det ska bli bra ;)).

Vad hittar ni på ikväll?

Kramar

2009-04-06 @ 19:10:58
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Lallis

Handdukarna är ju jättefina. GIllar också ränderna:)

Skönt att det är gjort nu med röntgen.

Kram Lallis

2009-04-06 @ 19:37:53
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Petra

Vi har också sånna där handdukar, tänka sig skratt

Va skönt att väntan äntligen är över!!! Nu taggar vi för ett bra resultat bara!

Massor av kramar!!!

Vi hörs!!

2009-04-06 @ 19:45:22
Postat av: Anna B

Det låter ju som en toppendag! Härligt att det gick otroligt bra trots att det kändes jobbigt till en början!

Nu väntar vi med spänning!

Ha en toppen kväll! Kram Anna

2009-04-06 @ 21:29:21
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annette

Skönt att det gick bra på sjukhuset! Jobbigt att vänta en vecka på svar, men det går nog fort. Nu är ju väntan över på röntgen.





Handdukarna var jättesnygga!



Kram Annette

2009-04-06 @ 22:35:15
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller tummarna!

2009-04-07 @ 13:13:42
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0