Stackars mig...

Känsliga läsare varnas för talande text...

Snacka om att man kan bli helt utslagen!! Fick gå hem från jobbet igår efter lunch för jag mådde så illa. Kom hem å la mig å somnade direkt. Vaknade å såfort jag rörde på mig så kom det.... Hann inte på toa men väl över toan så kom det hur mycket som helst. Sen var det bara att torka golvet. Hua, vad jag tyckte synd om mig själv då!! 
Fick spirnga till toan hur många gånger som helst å var helt sårig efter ett litet tag. Marcus ringde innan han kom hem å han for å köpte "lambi toapapper" för jag bara måste ha något mjukt i en tid som då.
Jag kan ännu en gång konstatera att jag har en sambo som slår det mesta!!! Han sprang å passade upp mig hela kvällen med vatten å att tömma spyhinken!! Ja, man känner sig ganska liten när man mår som så som jag gjorde igår.
Idag har det ännu så länge gått bra, magen är orolig å jag känner mig "kallsvettig" trots att jag nyss duschat. Hm, ja, får se hur det går!!???
Vi tror i alla fall att det är fråga om "matförgiftning"!??? För på söndagkväll åt vi kyckling som legat några dagar i kylskåpet å ja, jag fick nog en bit som inte var ok???


Solen skiner från en klarblå himmel å här sitter jag å drömmer mig bort... Bilden är tagen förra veckan.

Hoppas ni fått en bättre start på veckan än jag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

KRYA PÅ DIG - inte kul att kräkas.

2008-10-14 @ 18:09:24
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: Dilan

Tjo ;O

Vad händer hos dig?



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-14 @ 19:06:20
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Freddy

usch, det lät inte kul :/

2008-10-14 @ 19:28:23
URL: http://crapfreds.blogg.se/
Postat av: PETRA M. FAMILJ

Hej Vår Älskade Vän!!!

Åh, vad jag kände för dig när jag läste detta!!! Magsjuka är verkligen det VÄRSTA som kan drabba en!! HUGA!!! Vi hoppas hur som haver att du mår bra nu! Skickar en stooor "krya-på-dig" kram om du inte mår bättre!

Hälsa Marcus från oss också!

/Petra "utropstecknet" Nyberg ;) skratt



(Insåg när jag läst mitt meddelande att OJ vilka !!! jag satt ut)

2008-10-14 @ 20:50:10
Postat av: Valley Girl

Huvvaligen! Ja, då är man hjälplös... testade nu nåt med Coco-Cola om det hjälper?? Det var det första som ville stanna i min strupe när jag hade en liknande våldsam kräksjuka, years ago..



Krya på dig! Beterschap! som man säger i Holland, betyder BättreSkap!



Kram

2008-10-15 @ 05:10:33
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh vad jobbigt. Skönt att det är bättre nu i alla fall och tack gode gud för Lambi. ;-)



Ville bara tacka för söta inlägget. Du är för go. Har inte hunnit tidigare.



Kram

2008-10-16 @ 14:23:56
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0