Snömannen...


Jag har varit lite "borta" sista tiden. Anledningen är att jag har lyssnat på talbok. Denna gång var det Jo Nesbø´s nya bok "Snömannen"! Jag har nu läst alla hans böcker å denna var den absolut bästa hittills. Jag har tagit alla tillfällen som funnits till att lyssna så det har varit lugnt å skönt för Marcus. Jag lyssnade till och med på lunchen på jobbet, gick och åt lite senare än dom flesta så jag kunde sitta för mig själv å bara lyssna. Men nu är det slut på det roliga... Ser fram emot nästa bok, can´t wait!!!!

(Bilderna lånade från Piratförlaget)

Här i Umeå regnar det för fullt å det är sååå mysigt! Jag menar, jag behöver inte gå ut ikväll. Sitter i soffan med datorn å har hunnit träna, äta å duscha å bara ta det lugnt med tända ljus å.... ja, nu kom jag ju på att Teet saknas! Ska genast gå och fixa en god kopp te med honung å sen bara fortsätta mysa! Det är väl "vardagslyx" så säg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0