Uppfyllt mål...

Oj, vilken härlig promenad det var... Solen sken och jag lyssnade på "Flickan under gatan" på MP3:n, kan det bli bättre?? Dessutom hade dom mina favvogodisar på Godishuset. Såhär ser dom ut...

påskägg

Så målet med promenaden blev uppfyllt. Tankar som jag hade förut kommer tillbaka, jag har ju varit duktig och tränat och promenerat så då kan jag "belöna" mig med godis. Men NEJ. Jag köper godis idag för att jag vill och jag tycker att det är såå gott, nån gång ibland. Det är en stooor skillnad mot förr om åren när jag åt godis varje dag.

Fågelägg kallas dessa godbitar på Godishuset, i USA där jag först smakade dom hette dom "Cadburryeggs". Kan rekomedera er att prova!
Nu ska jag till mormor och äta MEMMA med henne. Det är en finsk påskefterrätt som man äter med lite grädde och socker. Riktigt gott tycker jag men det är inte så många i min omgivning som tycker detsamma.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!!


Kommentarer
Postat av: Mona

åh, memma äter vi också varje påsk! Sambons halva släkt bor i finland, så det hör liksom till med det till påsk!

2009-04-29 @ 01:12:34
URL: http://mon.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0