(Svart) långfredag...

Jag har varit på jakt efter en svart större vas en längre tid och döm om min förvåning när jag sprang på den här vasen på rea på Duka på Strömpilen... 70% rabatt, tack så mycket, den tar jag!! Den fick invigas med årets påskris och det passar ju bra tycker jag...

svart vas m påskris

Vilken början på påskhelgen! Marcus vaknar med ont i halsen och förkylningssymtom. Ställde till och med in Is SM tävlingen i Sikeå idag. En "svart" dag kan man tycka. Men jag tror inte att det var sån "svart" som Nilla tänkte på när dagen fick färgen Svart!

Men Solen skiner från en klarblå himmel så själv tänker jag he mig ut på en långpromenad och det blir nog en sväng förbi Godishuset för att kolla om dom har mina favoritpåskgodisar "Cadburryägg" (tror jag att det stavas). Hoppas ni får en härlig långfredag!!!

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Vad härligt det låter med en långpromenad, och vilken bonus att bo så att man kan promenera förbi Godishuset. Äggen har jag inte hört talas om tidigare, men nu gjorde du mig nyfiken.
Vilket kap till vas, och fint påskris har ni med.
Kram o ha en bra långfredag :)
Hoppas M kryar på sig, var inte han sjuk nyss?

2008-03-21 @ 12:11:19
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Marianne

Vilken vacker vas till påskriset....och visst kommer jag ihåg dina godisägg:)))
GLAD PÅSK

2008-03-22 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0