Rosa (skär) torsdag

Oj, vad svårt det var att hitta något rosa till denna färgtema torsdag!!! Sprang runt här hemma och öppnade skåp och kollade runt, slutsatsen är att det inte finns mycke rosa hos oss... Till slut säger Marcus, men din  "sex and the city box" då?? Jaaa, den är ju rosa. Så här kommer en bild...

dvdbox

Det blev en lite suddig bild, ber om ursäkt för det. 

Jag fick den här boxen i födelsedagspresent av Marcus för nåt år sen och det var ju en fullträff, mitt favoritprogram som det var. Den är kul att ha men jag har inte tagit mig tid att kolla på ALLA avsnitt. Det tar ju några timmar... Nu längtar jag till långfilmen med tjejerna kommer och det får jag erkänna har jag inte så stor koll på när det blir men när den kommer så lär jag vara där för att se den.

Ett "pump" pass hann vi med idag efter jobbet känns bra att träna såhär innan en "frossarhelg" som påsken är. Ikväll väntar en sväng till Maxi för att flylla på i matförrådet.
Hoppas ni får en trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: julia

Glad påsk på er! Hoppas nån kärring kom förbi med påskägg på väg till blåkulla...

2008-03-20 @ 21:43:55
URL: http://starkningspetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0