Pågående bok...

Jo, jag hade ju tänkt att jag skulle blogga lite om böcker oxå. Jag läser ju som många vet en hel del böcker. Det blir mest kriminalromaner men även en del "true stories". Just nu är jag snart klar med "sorgfågel" en bok om Annika Östbergs liv, hon som sitter i fängelse i Californien för 2 mord som hennes pojkvän begick. Mycket intressant och den får en att tänka på vad viktigt det är vilka val vi gör i livet. Ett val idag kan få stor betydelse i framtiden... Rekommenderas varmt!

image7

Sen kan jag berätta att spinningskorna fungerade utmärkt!!! Känns som en väl vald investering. Men sen att det var jobbigt så jag trodde jag skulle dö, ja, det blir väl förhoppningsvis bättre ju mer man tränar!!???
Dax att slänga i sig maten å stressa iväg till jobbet för ett långt kvällspass...

Kommentarer
Postat av: julia

Ja! Den har jag läst och den är bra. Läste även Hinsehäxan i den vevan och gillade också den. Hoppas ni har ett bra arbetspass. Sej hej till Marcus. Adjoe

2008-03-12 @ 16:16:09
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: saravillfara

Spinning OCH uppdrivning av små plantor... jag dör vad du är duktig! *ler*
Ni verkar helt klart ha gröna fingrar ni båda, det kommer garanterat att gå bra gissar jag med årets skörd senare.
Hoppas det går bra att jobba hela långa kvällen...
Kram!

2008-03-12 @ 20:49:05
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Petra M-L

Wow, ditt skrivande tar en väldans fart! Skoj!

Jag har funderat lääänge på att ha en blogg jag med, men vet inte vart jag ska börja än... vilken sajt är bäst att ha den på? osv..

Jag som inte har tålamod att läsa böcker borde egentligen läsa den här boken. Jag fick höra om Annika ibland när jag jobbade på konsulatet, eftersom de som jobbar där besöker henne regelbundet ute på fängelset. Hon hade det minst sagt fruktansvärt, får dela 1 dusch med 50 andra kvinnliga interner, eller hur många det nu var. Och USA vägrar ju släppa iväg henne till ett svenskt fängelse där man har bra standard!

2008-03-13 @ 06:05:38
Postat av: Anonym

Hej Maria! Kul att du har börjat blogga. Diggar koordinatsystemet på plantorna, det var smart! Bättre än lappar som kan lossna, bli blöta, m.m. Hoppas det blir högtryck så ni får mysa med öppen eld! =) Ha det!

2008-03-13 @ 08:41:31
Postat av: Petra, Ally & Magnus

Va kul att skorna fungerade! Åh, om jag ändå kunde följa med och "spinna"!!! Kanonträning + att det är roligt också =) Jaja, jag får ägna mig åt "barnvagnsrally" med Ally istället =) Får ju lite motion av det också! Kramar från oss

2008-03-13 @ 10:29:58
Postat av: magdalena

hej, kul med blogg :)
va bra att du gillar spinningskorna :)
ha det!

2008-03-13 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0