Lyckorus...

Vilken dag!! Vi var på långpromenad och jag hade planerat det så att vi skulle avsluta vändan med en titt på Mias Lustgård. Sagt å gjort, dom hade vasen jag har suktat efter så länge OCH jag köpte den...


image9

När jag sen ska betala i kassan så får jag veta att jag är en av dom första kunderna å då FÅR jag ett underbart fint halsband!!! Tackar och bockar!! Nu har Milla en ny trogen kund vill jag lova!! Jag fick välja bland några halsband och detta valde jag...



image10


Nu känns det som att jag flyger fram, så glad blev jag och detta kommer jag att leva på länge!!!!!
Sist men inte minst, tack Karro för presentkortet, fullträff blev det!!



Kommentarer
Postat av: Karin L

Hejsan! Har precis hittat hit! Vilken otroligt fin vas!! Jag förstår glädjen i att köpa nåt man blir riktigt nöjd med OCH få en present!!:) Kan det bli bättre än så? Vi kanske ses framöver... måste nog jobba nån dag!! Lycka till med det framtida bloggandet!:) Kram!

2008-03-13 @ 17:47:05
Postat av: saravillfara

*sneglar uppåt*
kolla där, en till kändis :)
Vilken tur du hade med halsbandet! Det blev verkligen ett lyckat köp. Hoppas du hittar något fint att sätta i vasen också.
Jag ska förresten maila dig en fin påskbild, som kanske kan ge dig lite inspiration...!

2008-03-13 @ 19:04:37
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Petra

Tjohej! Mycket fint halsband! Det kan du ju ha på dig på bröllopet =) Jag är fortfarande fundersam över vad jag ska ha på mig överhuvudtaget!!! Hmm, ja vi får väl se vad det blir för nått! Kram /Petra

2008-03-18 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0