Gul lördag...

gulfisk1

Sista dagen på Nillas färgtemavecka och visst, påsk är det men jag hittade den här påskgula fisken bland våra Thailandsbilder. Marcus var ju och dök när vi var i Phuket och den här bilden fick han med sig + många andra fina fiskar och hajar och annat... Han dök med Scandinavian Scuuba doo, dom var bra för dom har sin egen dykbåt och det är tydligen inte så vanligt där.
Visst är det en läcker "påskfisk"????
Här kommer en till....
gulfisk2

Mycket ful fisk, tycker jag men ja, ändå "gullig" på nåt sätt... 

gulaktig fisk

Den här är väl oxå "fulsnygg"!?? Lite mindre gul, men ändå.

Nej, nu ska vi he oss ner på stan en stund. Mr är  ju hängig idag oxå så det blir nog bara en liten sväng... Jag tänkte att vi ska va duktiga och kolla presenter i tid i år. Jag undrar varför man alltid ska va ute i sista stund när nån fyller år eller med julklappar??? Det kommer ju inte som nån "nyhet"!! Eller hur!?? Ska se hur länge det håller i sig, detta att vara ute i tid??

Hoppas ni får en härlig påskafton!!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Vilka fina fiskar. Själv håller jag mig till snorkling men man ser en del då med.

2008-03-22 @ 15:57:02
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med dig. Dykningen får sambon stå för jag stannar på ytan, känns säkrare så. Kram

2008-03-22 @ 19:11:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0