Dax för ny bok...

image11


Strax efter vi hade bokat resan till Thailand så var jag på jakt efter en ny bok. Jag var desperat, gick ner på stan med en avsikt, NY BOK!! Hittade då på pocket topplistan en "ny författare" för mig i alla fall. Jo Nesbo (o med streck över), boken hette "Kackerlackorna" och utspelar sig i Bangkok. Mycket passande så den köpte jag. Det var ju en kriminalroman oxå. Jag hade hittat en ny favvo författare och har nu köpt på mig alla hans böcker. Nu är det dax för den 4:e boken "Smärtans hus". Böckerna handlar om  Harry Hole som är polis i Oslo och som får mord och andra otrevligheter att lösa. Dom första 2 böckerna utspelar sig i Australien och Thailand men senare (om jag förstått det rätt så håller han sig i Norge, helst Oslo).
Jag hann bara börja smått igårkväll/natt innan ögonen föll igen... Men jag återkommer längre fram med info hur boken är...

Jag kommer nog att hålla er uppdaterad hur det går med träningen oxå!? Kom på att det kan vara bra att ha ett ställe att redovisa på så att man inte "slöar till" som jag har så lätt för att göra.
Idag blev det ett pass med Bodypump och spinning. ca 30 min av varje... Det var tungt. Man har verkligen mycke att ta igen. Spinning är egentligen inte min grej då jag inte är van att köra helt slut på mig... Jag har alldeles för dålig kondition för att orka köra för fullt hela tiden men ser det som en utmaning att orka ett helt pass. Tids nog! Ännu en grej som testar mitt tålamod...

Känns skönt med ledig fredag. Träning, städning och sen bara slöa och invänta helgen...


Kommentarer
Postat av: susanne

Jag är som en bok mal jag med. Bästa böckerna är Den vita massajens alla böcker ja även filmen var super.Läst den?
Och alla böckerna med Marian Keyes läst dem???
Kram

2008-03-15 @ 21:49:49
URL: http://www.angelsusanne.blogg.se
Postat av: Maria

Susanne: Oj, vad snurrig jag är, har helt missat din kommentar... Måste bättra mig å hålla koll. Ja, fick tips av en kompis att läsa "vattnmelonen". Vattenmelonen, hur kan en sån bok va bra??? var min kommentar till henne men oj vad fel jag hade. Läste sen alla Marian Keyes böcker! "Den vita massajens.." har jag inte läst än, tack för tipset!!! Kram, Maria

2008-03-16 @ 11:37:27
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0