På väg...



Skulle vilja sätta mig i bilen å åka iväg nånstans... Längtar till semestern!! Känner mig trött å hängig å har gjort det en längre tid nu å känner mig väldigt less på att vara sååå trött jämt å ständigt. När jag är trött så blir det lätt att jag tänker mycket negativa tankar å allt känns jobbigt å tråkigt. Jag har även lätt att "klanka" på mig själv när det känns såhär, MEN, ikväll så insåg jag mitt i kakbaket att jag måste vara snäll med mig själv å se saker jag gör bra.

Kom på en sak som jag är otroligt duktig på och det är att... Baka allt jag gör på minimalt utrymme!!! Vi har väldigt lite arbetsyta i köket och trots det så bakar jag för fulla muggar emellanåt och Marcus lagar till de mest fantastiska middagar och allt detta utan kaos!!! Det är något att berömma tycker jag!

Just nu är det fullt av disk som borde tas omhand så jag lägger in en bild en annan dag. Sitter å samlar ork att ta hand om disken å just nu är "Allsången" mer intressant! Hi, hi, jag som inte brukar se det men nu... nu går det bra..

Hoppas ni har det bra!
Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Petra M-L

Tråkigt att du känner dig så trött och hängig. :-( Ett litet energitips via en kompis exempel... hon har kört "Raw food diet" ett bra tag nu och säger att hon mår superbra av det, det rensar kroppen och ger energi. Jag och maken ska testa det i en vecka, för det låter i vart fall bra!! Och ja, på kuppen gick hon ner från storlek 42 till 38 men så har hon hållit ut i fyra månader oxå... såå länge orkar nog inte vi!

2008-06-24 @ 23:05:37
Postat av: Petra M-L

Jag glömde säga, Hoppas verkligen du mår bättre snart och att ni får fara ut i den sköna soliga sommaren på semester!



Jag hittade denna länk, kolla in och kanske bli inspirerad??! http://www.alissacohen.com

2008-06-24 @ 23:36:34
Postat av: Petra.N

Hej Världens Bästaste Maria!

Allt du gör är bra =) Du lagar underbara middagar till mig & min familj! Du är väldigt bra på att lyssna, du bakar heeelt UNDERBART gott!!! Ta åt dig av det, för det menar jag verkligen!



Hoppas att det fick dig på lite bättre humör! Och du vet du?!?! Snart träffas vi, och strax, alldeles strax är det semester! Då ska vi ses och myyyysa!!! KRAMAR i massor!!! /Petra

2008-06-25 @ 16:18:44
Postat av: Emma

Heej!

Ja jag är ju något arg! Glad iaf att jag inte hade fått semesterlönen också, för jag menar då hade det ju verkligen sugit! Måste ringa imorgon och fråga, men den borde ju eg. komma nästa lön men man vet ju inte.. Dom kanske försöker lura av mig den.. :( Är foten nå bättre då? Kram!

2008-06-25 @ 20:29:43
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0