Det kom ett paket idag...

Som jag längtat efter. Jag beställde Pernillas undrbara skapelser å dom är finare i verkligheten än på bild!! Klicka HÄR så kan ni säkert oxå beställa om ni frågar snällt! Här kommer mina bilder på HJÄRTAT och PRINSESSKRONAN...




Mina "Rosa" pelargoner som jag köpte knoppiga. Hm, ska inte göra det i fortsättningen, den till vänster ser för mig inte rosa ut!!??(eller kanske man kan säga att den är ej utblandad med vitt???)

Jag önskar ibland att jag oxå kunde vara pysslig av mig. Det skulle vara så kul att kunna göra nåt liknande själv! Men jag håller mig till bakning som jag verkar ha talang för. Just detta håller mig sysselsatt idag, bakar till ett möte på jobbet ikväll. Tänkte prova lite för mig nya recept från "A piece of cake". Hur det går får ni se imorgon.

Hoppas ni får en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Dina blommor verkar ju må jättebra:)) Dom var verkligen fina pysselsakerna som hon gjort. Fick lust att köpa några av dom själv oxå:))

Kramkram

2008-06-17 @ 13:45:31
Postat av: Junitjej

Vilka vackra blommor!

2008-06-17 @ 17:04:01
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Isabels värld

Åh, nu växer jag flera meter =) Glad jag blir att du är nöjd!! Ha en bra dag! Kram Pernilla

2008-06-18 @ 15:20:09
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: karola

mysig balkong du har! och vilka gröna fingrar dessutom :)

2009-05-11 @ 00:48:24
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0