Aldrig fucka upp...


Så har jag avslutat ännu en bra bok. Det värsta med bra böcker är att man inte vill att dom ska ta slut... Jag gillar Jens Lapidus sätt att skriva. Han skriver ju om Stockholms undre värld, om "maffia" fasoner, om den illegala smugglingen/försäljningen av droger och tjejer. Han använder ett språk som man tänker att folket i dom kretsarna använder och jag tror att det därav blir mer trovärdigt!? Kan varmt rekommendera denna boken men först borde man läsa "Snabba cash" för den är ju Jens Lapidus första bok och den här "Aldrig fucka upp" är väl kanske fristående men man förtår en hel del mycke bättre om man läst den första först (om man säger så). Ja, jag vill inte gå in så mycket på vad den handlar om utan det får ni läsa själv...

Nu ska jag ge mig på en bok som är av annan karraktär... "PS jag älskar dig!" av Cecelia Ahern. Återkommer med utlåtande när den är avklarad...

Kommentarer
Postat av: Isabels värld

Bra att få boktips här!! Jag är periodare när det gäller böcker. Just nu är det lite klent på den fronten. Pysslar ju just nu istället =) Är himla sugen på Läckbergs senaste i alla fall. Har sträckläst alla hennes böcker. Ha det så bra! Kram Pernilla

2008-06-15 @ 21:55:11
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Trevligt med boktips, och en trevlig blogg dessutom har suttit och läst mig bakåt i dina inlägg. Jag kommer gärna tillbaka.



~Livet i byn

2008-06-15 @ 22:00:30
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0