Solnedgång...

Det var en helt underbar solnedgång igårkväll. Var tvungen att gå ut och fota lite...







Jag älskar solnedgångar!!! Himlen ändras ju från minut till minut och det är svårt att välja vilken av bilderna som är en favorit. Därav 3 bilder. Skulle ha kunnat visa ännu fler men det får räcka med 3 denna gång. Det är svårt att tänka sig att det började ÖSREGNA inte långt efter att jag tog bilderna...  (Provade för mig fram med nya ramar ikväll, vad tycker ni?)

Vi var idag på "Bölesholmarna" och solade och badade med mina brorsbarn och deras mor. Eller, ja, jag badade inte men Marcus och barnen badade. Dom tyckte det var roligt att påpeka att "faster är en badkruka!!!" Det bjuder jag på, jag vill ha varmt vatten när jag ska bada och det är väldigt sällan det är så varmt i Sverige. Kevin visade sig vara en baddare på att dyka och hämta upp en typ av pinnar från botten och Jasmin hon har minsann lärt sig att oxå "dyka" (för visst kan framgången att "doppa huvet under vatten" kallas för att dyka!!??) Jag blev i alla fall otroligt imponerad av vad dom lärt sig sen förra sommaren!!!

Får se vad morgondagen bjuder på!!??? Det är så härligt att vi tar dagen som den kommer... Det är semester för mig!!!

Hoppas att ni har det bra vart ni än är i "SommarSverige"!! (eller för Petra, CA)
Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är otroligt vackertcoh ramarna gör bilderna till vackra tavlor. Jag har fått lära mig att "Aftonrodnad fager natt - morgonrodnad dropp i hatt" Så om himlen är röd på morgonen ta med paraplyet för då regnar det innan kvällen:). Bra att ni kan njuta av semestern:)

Kramkram

2008-07-19 @ 07:35:40
Postat av: Ellas Inspiration

Vilka underbara kvällsbilder när den är som bäst!



Ha en skön lördag!



Kram Karin

2008-07-19 @ 09:51:40
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0