Premiärtur...

Med motorcykeln blev det idag. Ja, Marcus har ju kört en del själv men det var 1:a turen tillsammans idag. Detta är Marcus stora "sommarintresse" som jag skulle återkomma till.


Jag skymtar i "visiret" så ni får tänka er att jag sitter bakom honom.

Mc-kort blir det inte för mig. Jag nöjer mig med att åka med å bara njuta av alla vyer vi susar förbi. Trodde inte själv att jag skulle uppskatta Mc-åkning då jag inte åkt innan jag träffade Marcus men döm om min förvåning när jag faktiskt gillar det skarpt!! Köpte mig en egen hjälm ganska fort å det gjorde susen mycket trevligare än att låna en för stor hjälm.

Vi hoppas på fint väder med uppehåll imorgon så vi kan ta en sväng norrut för att hälsa på min bror med familj som är ute med husvagnen. Det har ju faktiskt varit fin väder här mest hela tiden fast dom lovar regn på väderprognoserna så vi håller tummarna att dom har fel igen!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är superkul att åka hoj:P Jag har åkt mc sen jag var liten då min pappa hade en. Åkte med i mc korteger ibland. Superkul...haha. Kram

2008-07-19 @ 23:28:16
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Petra.N.

TJOHEJ!!!

Måste ju bara skryta med att jag har har sååå superfin, ny "outfit" till mitt kommande "hojkörande" --> NY:

Hjälm.

Byxa & Jacka.

"Dojjer".

Samnt Ryggskena.

Synd bara att jag inte kommer att få med Magnus. Han säger att han ALDRIG kommer att åka med mig!



Skriver ju upp på måndag, då får ni hålla tummarna. Vi kikar förbi er efter att jag gjort uppskrivningen...(heter det så?!?)



Kraaaaaamar i massor =)

/Petra

2008-07-19 @ 23:59:57
Postat av: Petra M-L

Tjena, tack för 60-årshälsningen, ska vidarebefodra den idag! Är besviken för att jag inte kunde åka och vara med, men vi får ju inte alltid det vi önskar här i livet... Men tack vare mamma kommer jag få se bilder och filmer sen!

2008-07-20 @ 06:04:49
URL: http://vardagsprat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0