I´m happy!!!

För jag har fått tavlan jag beställde från Isa Form, för som det känns, bara några dagar sedan... Otroligt snabb leverans tycker jag, speciellt med tanke på alla helgdagar som varit!! Så här ser den ut i ramen jag tänkt till den! Tog bara en snabb bild för jag blev så glad å vill visa er...

Jag har inte bestämt mig om jag gillar den i den stora ramen eller om det får bli till att köpa en mindre!!??? Men jag vet en sak å det är att jag formligen ÄLSKAR BILDEN!!!!

Jag som är en människa som vill att saker ska hända på en gång ska för en gångs skull låta saken bero... Ska titta på den å fundera (kanske rådgöra med sambon) *ler* å helt enkelt känna efter ett tag. Huvudsaken är ju att bilden är på plats hemma hos oss!!!

Idag mår Marcus jättebra och har återhämtat sig efter magsjukan. Nu är det jag som ligger här i soffan å mår "kymens". Vet inte vad det är? Förhoppningsvis är det "bara" ont i magen pga all medecin jag ätit senaste veckorna... Får se hur nyårsfirandet blir för oss i år??? Marcus får nog åka å handla själv ikväll för jag känner inte för att trängas bland en massa folk å se en massa mat... Hua, nej, jag ska ta och stanna i soffan å läsa boken jag fick i julklapp. Anne Holt´s "1222 över havet". Har kommit på att jag varit dålig på att recensera böcker på sistone, så det ska jag bättra mig på...

Kram på er så länge! Hoppas ni mår bättre än jag!???

Kommentarer
Postat av: Anna B

Personligen diggar jag de stora ramen!

Oj nu hoppas jag verkligen att du inte ska dratta dit på magsjukan!

Önskar dig en god fortsättning och ett Gott Nytt År! Kram anna

2008-12-30 @ 20:34:22
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: isabels värld

Hua din stackare!!! Hoppas du kryar på dig tills i morgon!



Underbar tavla!!!



Kram och GOTT NYTT ÅR!!!!

2008-12-30 @ 21:44:13
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Hej, en fin tavla var det allt! Jag har alla möjliga målargrejer hemma, men det som saknas är idéer till motiv och detta var ju kanon! (Eller 'klockrent' som det visst heter nuförti'n??)



Jag tror du gjorde ett bra drag som stannade hemma, mamma berättade precis att det var smockfullt med folk ute (parkeringarna fulla) när hon och moster gick ner till Plantagen idag...



Gott slut på det gamla året! Skåååål!! :)

2008-12-30 @ 22:43:53
URL: http://vardagsprat.wordpress.com
Postat av: Pockethexan

Hallå Pockethexan här!

Jag ville bara kika in och säga hej igen, för jag har varit innne och skrivit på din sida under fliken Böcker och det var ett tag sen du skrev där så du kanske inte upptäcker det (vi boknördar måste hålla ihop).



Så ett Gott slut & ett Gott Nytt År!



PS:själv tycker jag att en tunnare ram skulle få motivet att framträda bättre och så att inte ramen tar över DS.

2008-12-31 @ 01:36:40
URL: http://pockethexorna.blogspot.com
Postat av: pia

Ja inte kul me rännskita;) Vi hade det med plus kräks på annadagen, bara jag och min sambo, bernen har fortfarande klarat sig. Och som grädde på moset bröt en rejäl förkylning ut nu, är helhängig, nyårsafton blir det iaf, om det så blir snorandes i sängen eller en lugn fest m vänner och massa barn, lite skål klockan tolv iaf:) Får se hur det går...



Hoppas att ni kryar på er!



Ha ett gott slut och ett underbart 2009!



MASSA nyårskramar till DEJ:)

2008-12-31 @ 11:24:27
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0