En tävling till...


Nu blev jag alldeles "eld å lågor" när det finns chans att vinna ett sånt fint pris!!! Jag skulle ju bli så glad om jag vann detta då jag ju har en hel del fler pepparkakor kvar att baka ut innan jul... I slutet på nästa vecka så blir det till att åka på en "dela ut pepparkakor å önska god jul- runda"...
Klicka på bilden för att komma till tävlingen som "Livet i byn" har!! Å har ni inte gjort det tidigare så kolla runt på hennes otroligt fina blogg!!!

Kram på er! Nu ska jag fortsätta med "pyssel" inför fredagen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men vi tackar ju såklart hur mycket som helst! Vi hade nämligen inte den blekaste att det var middag! Vi var bara överlyckliga att vi skulle få komma och träffa er + dricka glögg =)

Då ses vi vid 18! Kramar i massor! /Petra

2008-12-10 @ 20:57:18
Postat av: Livet i byn

Önskar dig lycka till i tävlingen. Vad kul att du ville delta.



~Livet i byn

2008-12-11 @ 18:08:38
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0